Microsoft Romania a prezentat, ieri, datele financiare la sfarsitul anului fiscal 2005 (1 iulie 2004 - 30 iunie 2005), rezultatele fiind, ca de obicei, deosebite: crestere cu 16% fata de 2004, ritmul mediu anual de crestere in cei noua ani de la des
Microsoft Romania a prezentat, ieri, datele financiare la sfarsitul anului fiscal 2005 (1 iulie 2004 - 30 iunie 2005), rezultatele fiind, ca de obicei, deosebite: crestere cu 16% fata de 2004, ritmul mediu anual de crestere in cei noua ani de la deschiderea filialei fiind de 56 %.
In deschiderea conferintei, Silviu Hotaran, General Manager, Microsoft South East Europe, a anuntat incheierea anului de tranzitie si numirea in functia de General Manager al Microsoft Romania a domnului Ovidiu Artopolescu. La 1 iunie 2004, in cadrul Microsoft a fost creata regiunea Microsoft South East Europe, a carei conducere i-a fost incredintata lui Silviu Hotaran. In perioada de tranzitie, filiala din Romania a fost condusa de Ovidiu Artopolescu, care lucreaza la Microsoft din anul 1999 si a ocupat pe rand pozitiile de Developer and Platform Group Manager, Enterprise and Partner Group Manager si Director Executiv Microsoft Romania.
"Calculand rata medie anuala de crestere in cei noua ani de zile de la deschiderea filialei, am avut bucuria sa obtin un rezultat foarte bun. Acest rezultat, la care se adauga contextul foarte favorabil de crestere al Romaniei ca piata emergenta, imi da incredere ca vom continua ritmul ascendent. Echipa, mult mai numeroasa si organizata cat mai aproape de parteneri si clienti, va creste si va sustine impactul pozitiv al filialei in industria software locala", a declarat Ovidiu Artopolescu.
Cresterea veniturilor in segmentul EPG, comparativ cu anul fiscal 2004, a fost de 16%, acelasi procent inregistrandu-se si in segmentul SMS&P. Contributia acestor segmente la cifra totala a filialei a fost de 47% pentru EPG, respectiv 53% pentru SMS&P. Colaborarea dintre departamentele de consultanta, servicii, verticale de business si parteneri este esentiala pentru desfasurarea de proiecte complexe. Echipele virtuale care s-au format astfel au desfasurat proiecte in verticale de business, precum Guvern, utilitati, financiar-bancar, telecomunicatii si media. In departamentul de servicii, cresterea veniturilor a fost de 95%, ajungand la o valoare absoluta de 2.3 milioane dolari. Numarul de angajati in acest departament a crescut cu 40%, in total echipa de servicii numarand 15 angajati.
"Anul fiscal care s-a incheiat pe 30 iunie a fost un an cu realizari deosebite, intre care amintesc continuarea proiectului Government Gateway, demararea proiectului general de infrastructura la BancPost precum si continuarea relatiilor deosebite de parteneriat cu BCR. Un moment important al activitatii noastre l-a constituit abordarea pietei dintr-o perspectiva verticala, in acest sens obtinand primele contracte in zona companiilor din sectorul utilitatilor", a declarat Sorin Eftene, managerul departamentului.
In privinta grupurilor de business care contribuie la realizarea veniturilor, cel mai mare ritm de crestere l-a avut grupul Microsoft Business Solutions Navision: 200%. Urmeaza divizia de servere si instrumente de dezvoltare cu 42%, Windows Client 14% si Office 5%.


Despre autor:

Curierul National

Sursa: Curierul National


Abonează-te pe


Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.