Comisia Nationala a Valorilor Mobiliare (CNVM) a aprobat prospectul de oferta publica initiala pentru compania Flamingo Computers, operatiune care, potrivit unor surse din piata de capital, urmeaza a se derula in perioada 15-22 iunie, transmite Media
Comisia Nationala a Valorilor Mobiliare (CNVM) a aprobat prospectul de oferta publica initiala pentru compania Flamingo Computers, operatiune care, potrivit unor surse din piata de capital, urmeaza a se derula in perioada 15-22 iunie, transmite Mediafax. Potrivit surselor din piata de capital, ar putea fi oferite spre subscriere 17 milioane de actiuni, cu optiunea de extindere a ofertei cu 15 la suta, iar valoarea nominala va fi de 1.000 de lei pe actiune. La sfarsitul lunii februarie, repezentantii Flamingo au anuntat ca societatea isi va majora capitalul prin emiterea de noi actiuni, in cadrul unei oferte publice, aceste titluri urmand sa fie listate la Bursa de Valori Bucuresti. Ei au aratat ca suma care ar urma sa fie atrasa prin aceasta oferta va depinde de o combinatie de factori precum evaluarea firmei, pretul de oferta si de planurile de extindere ale companiei. Totusi, ei au precizat ca valoarea pusa in discutie pentru majorarea de capital este de 10 milioane de euro. Investitorii vor putea sa subscrie actiunile oferite de companie prin orice companie de brokeraj autorizata. Intermediarii vor comunica in oferta un pret minim si un pret maxim. Dupa deschiderea ofertei, se va organiza o licitatie, iar fiecare investitor va subscrie la pretul la care vrea, cu conditia ca acesta sa fie cuprins in intervalul stabilit. La final, preturile vor fi ordonate si va fi selectat nivelul pentru care exista cea mai mare rata de subscriere. Acesta va fi pretul final, valoarea sa urmand sa fie cuprinsa intre pretul minim si cel maxim. Cei care au subscris la un pret mai mic decat cel final, vor iesi din oferta, ordinele lor fiind respinse. Pentru cei care au subscris la un pret superior, nivelul pretului va fi diminuat la cel final. "Metoda s-a aplicat pana acum in Romania, dar numai in-house, de catre intermediari. Acestia realizau inainte de a intermedia oferta un studiu de piata, pentru a vedea cine ar cumpara, cum si cate actiuni, apoi faceau prospectul de oferta la un pret fix, pentru toata lumea, stabilit de la inceput", au precizat sursele citate. Acestea au adaugat ca metoda nu a mai fost aplicata in mijlocul ofertei dupa inceperea derularii, asa cum se va face in cazul Flamingo. Grupul Flamingo a inregistrat anul trecut o crestere cu 32 la suta a vanzarilor, la 95 de milioane de dolari, cea mai mare parte din cifra de afaceri, respectiv 85 de milioane de dolari, fiind generata in Romania.

Curierul National

Sursa: Curierul National



Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.