Dupa ce parlamentarii din Cluj i-au cerut imperios premierului Tariceanu continuarea lucrarilor deja incepute pe teritoriul judetului lor, la Autostrada Brasov - Bors, iata ca si toti parlamentarii alesi in judetele Prahova si Brasov, reprezentand in
Dupa ce parlamentarii din Cluj i-au cerut imperios premierului Tariceanu continuarea lucrarilor deja incepute pe teritoriul judetului lor, la Autostrada Brasov - Bors, iata ca si toti parlamentarii alesi in judetele Prahova si Brasov, reprezentand intreg spectrul politic, il someaza, printr-o scrisoare adresata la sfarsitul saptamanii trecute, in legatura cu soarta proiectului Autostrazii Bucuresti - Brasov.
Astfel, deputatii si senatorii prahoveni si brasoveni ii reamintesc premierului Tariceanu ca realizarea autostrazii este vitala pentru dezvoltarea economiei si turismului din cele doua importante judete. "Din autostrada ce urmeaza a se construi intre Bucuresti si Brasov, in cadrul strategiei de dezvoltare locala si regionala si a modernizarii infrastructurii feroviare si rutiere, tronsoanele Comarnic - Predeal si Predeal - Brasov vor reprezenta o componenta esentiala: se realizeaza cea mai rapida legatura transcarpatica intre Muntenia si Ardeal, prin zona cu cel mai intens trafic, iar investitia va insemna nu numai aparitia a peste 3.500 noi locuri de munca, ci va fi determinanta pentru cresterea turismului pe Valea Prahovei si in zona Brasovului".
Parlamentarii considera ca blocarea formalitatilor de semnare a contractelor pentru inceperea lucrarilor cu firma franceza VINCI (pentru tronsonul Comarnic - Predeal) si cu cea israeliana ASHTROM ROICHKANN (pentru tronsonul Predeal - Brasov), impiedica realizarea unei investitii de o asemenea anvergura.
Informand jurnalistii asupra trimiterii acestei scrisori, deputatul Constantin Nita (PSD Brasov) a sustinut ca la o interpelare anterioara adresata Ministerului Transporturilor, Constructiilor si Turismului, pe aceasta tema, ministrul delegat pentru lucrari publice, Borbely Laszlo, i-a raspuns ca, deocamdata, nu s-a incheiat auditarea celor doua firme care vor construi tronsoanele mentionate.
Asa ca pe actualul asa-zis "drum rapid", reabilitat integral si cu costuri deosebit de mari continua sa se circule aproape mereu "bara la bara", din cauza traficului - cel mai intens din tara! - si a carosabilului degradat...


Despre autor:

Curierul National

Sursa: Curierul National


Abonează-te pe


Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.