"In Romania, vanzarile de combustibil au crescut in linie cu dezvoltarea retelei si activitatile intense de marketing, ajungand la o cota de piata de 12%", se arata intr-un raport financiar al grupului, transmite MEDIAFAX.

MOL a vandut anul trecut in Romania 338.000 de tone de motorina, cu 6% mai mult fata de 320.000 de tone in anul precedent.

Vanzarile de benzina au stagnat, la 126.000 de tone.

In trimestrul al patrulea, vanzarile totale de combustibil au avansat cu 4%, la 122.000 de tone, evolutie sustinuta, la fel ca pentru intreg anul, de comercializarea de motorina.

Citeste si:

Vanzarile de motorina au urcat cu 5% in trimestrul al patrulea, fata de perioada similara a anului anterior, la 88.000 de tone, iar cele de benzina au stagnat la 32.000 de tone.

MOL avea la sfarsitul anului trecut o retea de 135 de benzinarii in Romania, fata de 131 in septembrie si 128 de unitati la sfarsitul anului 2011.

La nivel de grup, vanzarile de combustibil ale MOL au scazut anul trecut cu 4%, la 3,375 milioane de tone, iar in trimestrul al patrulea cu 2%, la 841.000 de tone. Evolutia a fost determinata de declinul inregistrat in Ungaria si Croatia, piete importante pentru grup.

Veniturile nete din vanzari au coborat cu 8%, la 24,52 miliarde de dolari, in timp ce profitul net a scazut cu 13%, la 664 milioane de dolari.