TVR Info si TVR Cultural isi vor inceta emisia, iar misiunea TVR Cultural va fi preluata de TVR 2 si TVR 3, conform Programului de redresare economica a Televiziunii Romane.

Consiliul de Administratie al TVR a adoptat, in sedinta de vineri, solutiile de redresare economica a televiziunii publice.

Potrivit raportului elaborat de Grupul de lucru si Comisia de experti subsecventa acestuia, care au elaborat programul de redresare economica a Televiziunii Romane, structura existenta a TVR genereaza "confuzie si o repartizare nejudicioasa a oamenilor pe emisiuni ducand la o ineficienta si din punct de vedere creator, cat si din punct de vedere al necesarului de productie".

De asemenea, existenta unui numar foarte mare de directii (7) si mai ales a unui numar foarte mare de departamente (25) a condus la un numar foarte mare de functii de conducere si implicit la costuri salariale foarte mari.

In consecinta a fost propusa si aprobata o noua structura cu 5 directii, 10 departamente cu serviciile si birourile aferente. Aceasta structura este bazata pe fluxuri de productie si pe fluxuri economice reale si simplificate in asa fel incat cei care solicita productia si o difuzeaza controleaza efectiv si costurile, scrie MEDIAFAX.

TVR1 va fi axat in proportie de 90% pe prezentarea in mod obiectiv si impartial a realitatilor vietii social-politice si economice interne si internationale, pe asigurarea informarii corecte a cetatenilor asupra vietii politice, economice si sociale, promovarea valorilor culturale universale si romanesti si ale minoritatilor nationale. Totodata, TVR 1 va pastra titlurile valoroase cu care publicul este familiar, dar va include si emisiuni noi sau emisiuni transferate de pe TVR 2, TVR 3 sau TVR Info.

TVR 2 Cultural va fi axat cu precadere pe cultura si educatie. Noua viziune va include difuzarea de informatii culturale, de filme, de piese de teatru, concerte etc. romanesti consacrate, dar si productii ale tinerilor creatori independenti.

TVR International, postul pentru strainatate al SRTv, va elabora si difuza programe in limba romana si limbi straine, adresate telespectatorilor din strainatate, pentru a promova imaginea Romaniei in lume, politica sa interna si externa, conform strategiei nationale promovate de autoritatile statului.

Citeste si:
4 motive pentru care angajații încep să se întoarcă în spațiile de...
4 motive pentru care...

Despre autor:


Abonează-te pe


Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.