Insa nu doar publicitatea pe TV s-a confruntat cu o scadere a cotei de piata, ci intregul sector s-a contractat in acest an, piata de publicitate din Marea Britanie diminuandu-se cu 16,6% in prima jumatate a anului, la 7,47 miliarde lire sterline, comparativ cu anul anterior.
Potrivit Wall-Street, analistii atribuie aceste diferente mai multor factori, cum ar fi faptul ca publicitatea din televiziune este afectata de grupul BBC, a carui publicitate este gratuita. De asemenea, analistii subliniaza tendinta consumatorilor britanici catre cumparaturi si cresterea comertului electronic, ce determina o cerere pentru publicitate online.
Despre autor:
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
-
Inițiativa europeană prin care România ar putea recicla mai eficient sticla
Sursa: green.start-up.ro
-
Laura Olaru, antreprenoarea care a pariat totul pe genți: Trebuie să fii un...
Sursa: retail.ro
-
Care este ziua ta norocoasă în săptămâna 1-7 aprilie în funcție de zodie
Sursa: garbo.ro
-
Emi Gal, fondatorul român care facilitează oamenilor lupta eficientă cu cancerul
Sursa: start-up.ro
-
Oracolul Îngerilor: Ce mesaj are Îngerul Păzitor pentru 29 martie 2024?
Sursa: kudika.ro
-
7 miliarde de lei: suma cu care s-ar majora PIB în 5 ani dacă creștem plățile...
Sursa: wall-street.ro
-
Eleni Skoura, ING Bank: Personalizarea înseamnă informația potrivită, la...
Sursa: futurebanking.ro