Business 28 Mai 2009 18:08
Ministerul Turismului a inceput campania internationala de promovare a Romaniei ca destinatie turistica pornind de la asocierea tarii noastre, prin intermediul Eurosport, cu Turneul de Tenis de la Roland Garros, potrivit unui comunicat al ministerului de resort.
Astfel, la fiecare pauza, pe parcursul transmisiunilor din turneu, pe canalul Eurosport apare anuntul "Roland Garros iti este oferit de Romania. Romania – Land of choice".

Potrivit comunicatului Ministerului Turismului, aceasta insertie publicitara nu presupune niciun fel de costuri pentru Ministerul Turismului sau pentru statul roman, urmand a fi difuzata pe tot parcursul turneului, inclusiv in timpul marilor finale. Este de asteptat ca marea finala sa fie urmarita la Eurosport de cateva sute de milioane de telespectatori.

"Romania – Land of Choice" este sloganul campaniei de promovare internationala a tarii noastre ca destinatie turistica, campanie organizata de Ministerul Turismului cu cei trei mari sportivi, Nadia Comaneci, Ilie Nastase si Gheorghe Hagi.

Elena Udrea, impreuna cu cei trei mari sportivi, vor fi, de altfel, prezenti la Paris, in data de 5 iunie, unde vor participa la o serie de evenimente conexe turneului de la Roland Garros, organizate de minister in centrul orasului, inclusiv la prezentarea clipurilor video de promovare a Romaniei.

Campania va continua pana la sfarsitul anului, cu difuzarea clipurilor de promovare a tarii noastre pe cel mai mare canal pan–european de sport si pe cel mai mare canal international de stiri, acestea urmand a fi selectionate conform procedurilor nationale in vigoare.


Despre autor:

Wall-Street

Sursa: Wall-Street


Abonează-te pe


Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.