Ei protesteaza fata de reducerile de personal si fata de masurile de austeritate salariala, scrie NewsIn.
Compania britanica a anuntat vineri ca, pe perioada grevei, intentioneaza sa transporte peste 75% dintre pasagerii care si-au luat bilet.
"Dintre cei circa 240.000 de clienti care si-au luat bilete pentru a calatori pe perioada grevei, compania intentioneaza sa transporte peste 180.000", a dat asigurari intr-un comunicat BA. Aceasta proportie este mai mare decat in timpul primei greve a personalului de bord, care a perturbat traficul aerian saptamana trecuta si luni.
In plus, compania a reusit sa plaseze 18% dintre pasagerii din cele patru zile de greva la bordul curselor altor companii. Mai multe mii de clienti au reusit sa isi devanseze zborul pentru vineri.
La Heathrow, principalul aeroport din capitala britanica, BA intentioneaza sa asigure 70% dintre cursele lungi si 55% dintre cele scurte.
Traficul BA a fost perturbat in 20, 21 si 22 martie de o greva, prima din ultimii 13 ani la fost companie nationala britanica.
Despre autor:
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
-
Puterea rugăciunii aduce vindecarea inimii, a sufletului și a trupului
Sursa: garbo.ro
-
Laura Olaru, românca cu gențile bomboană, își deschide primul magazin din țară
Sursa: retail.ro
-
Cum se reciclează: cablurile și încărcătoarele, „inima” sustenabilității mobile
Sursa: green.start-up.ro
-
Radu Ionescu, Kaiamo: ”Am vrut să pun România pe harta gastronomică a lumii”
Sursa: start-up.ro
-
Interviu Alexandra Căpitănescu, câștigătoarea Vocea României 2023. Schimbări...
Sursa: kudika.ro
-
Raiffeisen Bank schimbă cardurile
Sursa: futurebanking.ro
-
Până în 2027, 75% dintre angajați vor folosi tehnologii invizibile...
Sursa: wall-street.ro