Conducerea grupului media isi dorea sa vanda reteaua pentru aproximativ 100 de milioane de dolari.

Valoarea tranzactiei este de peste 16 ori mai mica decat suma de 580 de milioane de dolari platita in 2005 de News Corp pentru achizitionarea site-ului.