Studiul din 2009 privind satisfactia posesorilor de masini noi in Germania a fost realizat pe 16.200 de persoane, care aveau o masina de 1-2 ani vechime. In clasament au fost prezente 27 de marci si 113 modele de masini. In ordinea preferintelor 32% au votat pentru performanta, design, comfort, 26% au votat pentru calitate, 22% au vizat costurile de intretinere, consumul de carburant, asigurari, in timp ce 20% au tinut cont de serviciile oferite de dealer.
"Consumul redus de carburant si costurile de intretinere sunt printre cele mai importante criterii la achizitia unei masini noi. Marile brand-uri nu inteleg dorintele clientilor, de aceea le depasesc asteptarile", a declarat Martin Volk, manager de cercetare al J.D. Power and Associates, compania care a realizat studiul.
Intre primele marci in top mai regasim Alfa Romeo si Mercedes, cu cate 835 de puncte, BMW cu 834 de puncte, Audi si Toyota cu cate 831 de puncte. Pe locurile 7, 8 si 9 s-au clasat marcile Mazda, Mini si Skoda, cu cate 830 de puncte.
Topul complet il gasiti aici.
Despre autor:
Sursa: Wall-Street
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
-
Ce planuri are PKO Bank în România: cea mai mare bancă din Polonia are active...
Sursa: futurebanking.ro
-
Sumă record cheltuită de utilizatorii OnlyFans în 2024. Câți bani au ajuns la...
Sursa: wall-street.ro
-
FRENVI, compania care îți pune pe masă tacâmuri sustenabile și comestibile
Sursa: green.start-up.ro
-
Românca Alina Sabău, antreprenoare în fashion de lux, va deschide un nou...
Sursa: retail.ro
-
Ideea simplă care digitalizează un domeniu blocat în timp | Cum funcționează...
Sursa: start-up.ro
-
Tot ce trebuie să știi despre RODIE, fructul-minune cu multiple beneficii...
Sursa: garbo.ro
-
INTERVIU EXCLUSIV: Cravata Galbenă, filmul prin care Serge Celebidachi aduce...
Sursa: kudika.ro