Angajatorii din agentii de comunicare, din companii, partide politice sau ONG-uri sunt invitati sa urmareasca evolutia finalistilor de la cea mai importanta competitie nationala de profil si sa-i identifice in randurile acestora pe viitorii lor colaboratori.

Piata fortei de munca din domeniul comunicarii reprezinta la ora actuala o mare problema, atat pentru agentii cat si pentru celelalte tipuri organizatii. De aceea, organizatorii Olimpiadelor Comunicarii au facut tot posibiliul ca si in acest an competitia sa fie cea mai buna pepiniera de talente pentru aceasta piata.

Detalii despre programul Prezentarilor si despre participare pot fi gasite pe site-ul proiectului, la adresa www.olimpiadelecomunicarii.ro/evenimente.html.

Astfel, angajatorii au la dispozitie, in sectiunea “Participanti” a site-ului, pagini de prezentare detaliate ale echipelor finaliste. Aici pot afla care sunt “clientii” pentru care lucreaza fiecare echipa, ce brief a primit si unde studiaza membrii ei.

Tot aici, angajatorii pot gasi link-uri catre blogurile participantilor. Citirea acestora e cea mai usoara si eficienta metoda de a determina creativitatea, gandirea strategica, abilitatile de scriere sau atentia la detalii ale potentialilor angajati. Pentru a urmari in timp real ce scriu toti participantii pe bloguri, publicul are la dispozitie un feed RSS pe care il poate accesa la adresa: http://www.olimpiadelecomunicarii.ro/rss/participanti.xml.

Citeste si:

Cunoasterea din timp a echipelor reprezinta un avantaj pentru angajatorii care vin la Prezentari. Ei isi pot forma o prima impresie asupra celor mai promitatori candidati si pot urmari cu atentie evolutia lor in finala. Aici vor putea determina o alta calitate importanta – abilitatile de prezentare in public.

Pe langa aceste calitati, care pot fi determinate prin citirea blogurilor si urmarirea prezentarilor, angajatorii pot avea siguranta ca vor gasi la finalistii Olimpiadelor si alte calitati indispensabile unor buni profesionisti. Astfel, concurenta pe care au depasit-o pentru a ajunge in finala spune totul despre pasiunea lor pentru performanta. De asemenea, spiritul lor de echipa este demonstrat de cele doua luni petrecute in aceeasi formula de 5 membri.

De asemenea, organizatorii se angajeaza ca in urma Prezentarilor sa le ofere tot sprijinul angajatorilor care vor sa ii contacteze pe participantii care le-au facut o impresie buna.

Olimpiadele Comunicarii sunt cea mai importanta competitie nationala pentru tinerii care isi doresc o cariera in Advertising, Relatii Publice sau Comunicare Politica. Editia 2008 se desfasoara sub Patronajul Presedintelui Camerei Deputatilor si este finantata de Agentia Nationala pentru Sprijinirea Initiativelor Tinerilor.