Acest transfer se efectueaza ca urmare a unui program de reorganizare a activitatii, potrivit unui comunicat al companiei, citat de Gardianul.

Programul va eficientiza si intari operatiunile acesteia, pentru a ajuta compania sa preia monopolul pe piata produselor de curatat, din Europa de Est. Datele companiei spun ca procesul de consultare cu angajatii si cu reprezentantii acestora este in desfasurare.

Potrivit Wall-Street, procesul de consultare cu angajatii si cu reprezentantii acestora este in desfasurare. "Compania si-a asigurat angajatii din Brasov ca intentia de a inchide fabrica nu este rezultatul contributiei lor si a performantelor acestei fabrici. Angajatii au fost de asemenea informati si asigurati ca tuturor celor afectati compania le va oferi asistenta si ca planurile organizate vor reflecta valorile companiei", se mentioneaza in comunicatul de presa emis de companie.

Grupul american Colgate-Palmolive este cel mai mare producator de pasta de dinti din lume. Fabrica de la Brasov este singura pe care o detine la nivel local.

"Fabrica are aproximativ 190 de angajati, iar acestia au fost deja instiintati de inchiderea unitatii si asigurati de sprijinul companiei dupa momentul disponibilizarii", a declarat pentru Ziarul Financiar, Thomas DiPiazza, purtatorul de cuvant al grupului american.

Fabrica din Brasov producea atat pasta de dinti (Super Cristal), cat si detergent pentru vase, crema de ras si crema pentru maini, sub marca Norvea.

Citeste si:

Inchiderea fabricii din Brasov nu are legatura cu rezultatele economice obtinute, cauza fiind procesul amplu de relocare a productiei.

Potrivit Adevarul, directorul de comunicare al Colgate-Palmolive, Thomas DiPiazza, a declarat ca toti angajatii au fost asigurati ca „intentia de a inchide fabrica din Brasov nu este rezultatul contributiei angajatilor din Brasov si a performantelor acestei fabrici".

Evenimentul zilei informeaza ca programul de restructurare a companiei americane nu vizeaza doar fabrica din Brasov, ci si alte trei fabrici din Europa: Anzio (Italia), Gebze (Turcia) si Salford (Marea Britanie).

Grupul Colgate-Palmolive a avut in 2007 un profit net de 1,17 mld. euro, cu 28,4% mai mult fata de 2006, in conditiile in care vanzarile au atins o cifra-record de aproximativ 14 miliarde dolari, anunta Gandul.