Doi antreprenori romani cu background tehnic si de imobiliare vor sa promoveze o retea sociala pentru copii si sa o aduca la nivelul de Facebook romanesc pentru cei mici.
Investitia in Zibo.ro s-a ridicat la 50.000 euro, veniturile asteptate pe acest an fiind de 30.000 euro. Actionarii Zibo Mall SRL, proprietarii retelei, sunt Aurel Racautanu si Radu Christian, fiecare detinand cote egale din firma. Ambii actionari au circa 40 de ani, absolventi de Universitati cu profil tehnic.

“Fondurile investite in proiect provin din resurse proprii, fiecare avand alte afaceri - alimentatie publica si imobiliare, respectiv birotica si imobiliare”, a subliniat pentru Wall-Street.ro Aurel Racautanu.

La creionarea ideii s-a lucrat timp de 2 ani, apoi in mai 2010 au lansat varianta beta a sitului. Pe langa "planetele" existente (sectiuni ale site-ului – n.r.), urmeaza in urmatoarele 2 luni sa lanseze “planeta comunitate”, o retea sociala autohtona dedicata copiilor. “Copiii isi vor putea creea propriul profil, interactionand cu prietenii de scoala sau de joaca, cu control parental 100%”, explica Racautanu. De asemenea cei doi vor include un prim mall virtual pentru copii, produsele putand fi promovate si vandute direct de pe Zibo.ro. “Zibo.ro propune un sistem de promovare a produselor si afacerilor pentru copii in sistem Pay Per Action, in care utilizatorii zibo.ro sunt motivati sa realizeze diverse actiuni pe paginile de prezentare”, mai spune Racautanu.

“Pana acum am investit peste 50.000 euro, urmand inca aproximativ 10.000 euro pentru cele doua module in lucru - comunitate si mall virtual”, spune el, spunand ca se asteapta ca in 2011 sa genereze venituri de circa 30.000 euro din publicitate dar si parteneriate online si offline.


Citeste mai multe despre investitie pe Wall-Street.ro.

Despre autor:


Abonează-te pe


Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.