McCann Erickson a castigat seara trecuta un Titanium Lion si un Gold Lion la sectiunea “titanium & integrated” pentru campanii integrate.
Campania “Noul Rom”, realizata pentru clientul Kandia Dulce, ajunge astfel la un bilant de 9 premii: doua Grand Prix-uri, un Titanium Lion, trei Gold Lions, un Silver Lion si doi Bronze Lions, castigate la categoriile “promo & activation”, “direct”, “PR”, “media” si “titanium & integrated”.
Citeste articolul integral pe Wall-Street.ro.
Despre autor:
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
Mai multe despre
-
Early Game Ventures Fund II - 60 de milioane de euro pentru startup-uri
Sursa: start-up.ro
-
TEILOR lansează DAAR: bijuterii cu diamante create în laborator
Sursa: green.start-up.ro
-
Puterea rugăciunii aduce vindecarea inimii, a sufletului și a trupului
Sursa: garbo.ro
-
OTP România anunță profit de 2 milioane de lei în T1 2024
Sursa: futurebanking.ro
-
Sebastian Dobrincu și Ioana Ignat s-au despărțit, după 3 ani de relație!
Sursa: kudika.ro
-
Laura Olaru, românca cu gențile bomboană, își deschide primul magazin din țară
Sursa: retail.ro
-
Programul complet Grillfest, festivalul de barbeque la care va fi pregătit...
Sursa: wall-street.ro