Din 16 noiembrie, soferii pot calca acceleratia "la blana" pe o distanta de inca 42 de kilometri de autostrada, intrucat constructia trosonului Lehliu - Drajna, care face parte din Autostrada Soarelui, va fi finalizata, potrivit unor surse oficiale din cadrul Ministerului Transporturilor. In cifre, autostrada Bucuresti - Constanta inseamna acum 100 de kilometri, o viteza de parcurs de 130 km/h si 50 de minute castigate fata de reteaua de drumuri nationale. Al treilea tronson, Lehliu - Drajna, in lungime de 42 de km, are patru benzi de circulatie, cate doua pe fiecare sens.

Accesul pe autostrada se face printr-un nod rutier, in zona localitatii Drajna. Intersectiile drumurilor nationale cu autostrada au fost transformate in pasaje, pe acest tronson numarandu-se opt pasaje si 12 poduri. Primele doua tronsoane din Autostrada Soarelui, Bucuresti - Fundulea - Lehliu, in lungime de 56 de km, au fost date in folosinta in vara acestui an. Lucrarile pentru primii 100 de kilometri au fost finantate de Banca Europeana de Investitii si Guvernul Romaniei. Autoritatile estimeaza ca lucrarile la autostrada Bucuresti - Constanta vor fi finalizate pana in 2006.