"Advertisingul isi gaseste publicul in absolut toate mediile in care exista. Este firesc, ca mai ales in online, unde targetarea se poate face mult mai precis, volumele de vinzari sa creasca", a precizat Stanca.
"Acum, vinzarea pe internet in Romania este intr-o forma care pe pietele foarte dezvoltate a fost depasita. La noi se vind afisarile, cite afisari ofera o campanie la un rate-card oarecare, intr-un moment in care, in pietele mature, s-a ajuns nu doar la un 'cost per click' ci la 'pay per lead', adica daca a ajuns sa cumpere sau sa actioneze", a mai spus reprezentantul grupului Realitatea-Catavencu.
Citeste articolul complet pe site-ul MoneyLine.ro
Despre autor:
Sursa: Cotidianul
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
-
Analiză Clean Recycle: numărul deșeurilor de ambalaje, în creștere de sărbători
Sursa: green.start-up.ro
-
Răzvan Ghenu, Arggo: Ne confruntăm cu din ce în ce mai multe atacuri cibernetice
Sursa: retail.ro
-
Care este ziua ta norocoasă în funcție de zodie în săptămâna 29 aprilie - 5 mai
Sursa: garbo.ro
-
UniCredit va oferi carduri adaptate pentru nevăzători
Sursa: futurebanking.ro
-
Oracolul Îngerilor: Ce mesaj are Îngerul Păzitor pentru 26 aprilie 2024?
Sursa: kudika.ro
-
🎦 Smart Products, afacerea care caută mereu cele mai noi tehnologii în lume
Sursa: start-up.ro
-
Experții dau verdictul economiei: La cât ajunge ROBOR, inflația și ce va face...
Sursa: wall-street.ro