Dezvoltarea relatiei complementare dintre televiziunea prin internet si televiziunea traditionala va duce la cresterea publicitatii online, in 2008, sumele investite in acest segment marindu-se de la an la an, a spus Dragos Stanca, director general p
Dezvoltarea relatiei complementare dintre televiziunea prin internet si televiziunea traditionala va duce la cresterea publicitatii online, in 2008, sumele investite in acest segment marindu-se de la an la an, a spus Dragos Stanca, director general publishing si new media al grupului Realitatea-Catavencu, la emisiunea Market Briefing difuzata joi, 31 ianuarie, la The Money Channel.

"Advertisingul isi gaseste publicul in absolut toate mediile in care exista. Este firesc, ca mai ales in online, unde targetarea se poate face mult mai precis, volumele de vinzari sa creasca", a precizat Stanca.

"Acum, vinzarea pe internet in Romania este intr-o forma care pe pietele foarte dezvoltate a fost depasita. La noi se vind afisarile, cite afisari ofera o campanie la un rate-card oarecare, intr-un moment in care, in pietele mature, s-a ajuns nu doar la un 'cost per click' ci la 'pay per lead', adica daca a ajuns sa cumpere sau sa actioneze", a mai spus reprezentantul grupului Realitatea-Catavencu.

Citeste articolul complet pe site-ul MoneyLine.ro


Despre autor:

Cotidianul

Sursa: Cotidianul


Abonează-te pe


Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.