CONCURSURI - Important e sa participi, oricum nu castigi nimic
Premiile oferite de organizatorii concursurilor de schi si snowboard din tara noastra sunt considerate de turisti drept ridicole. Schiorii de performanta sunt mai duri si le numesc jignitoare.

Schiul romanesc, chiar daca nu a avut niciodata rezultate la nivel international, a devenit in ultimii ani un fenomen social. Nu e nici o exagerare din moment ce in fiecare week-end statiunile sunt pline de schiori, iar de sarbatori turistii stau umar la umar pe partie.

UNICREDIT LEASING. In mod normal, marile companii straine prezente si la noi in tara s-au implicat in organizarea de concursuri de schi si snowboard. Numai ca premiile oferite castigatorilor nu au nici o legatura cu acest sport. Cel mai bun exemplu este concursul FIS desfasurat in perioada 18-20 ianuarie la Predeal. Partenerii evenimentului: Unicredit Leasing, Orange si Skoda. Castigatorul probelor masculine, Bogdan Barbu, a primit pentru victoriile sale o sapca, un carnetel, o masinuta de jucarie si un suport pentru CD-uri. Nimic care sa-i foloseasca unui schior! Andreea Teodorescu, PR la Unicredit Leasing, a recunoscut ca premiile au fost nepotrivite, dar a explicat intreaga situatie. "Unicredit Leasing s-a implicat pe ultima suta de metri in evenimentul de la Predeal. Noi am acoperit costurile legate de masa, cazarea si transportul oficialilor prezenti la concurs. Am convenit cu Federatia Romana de Schi si Biatlon sa oferim castigatorilor premii constand in produse promotionale."

Citeste si:

ORANGE. Ca durata si succes, Orange a dat lovitura iarna aceasta. La Predeal se tine in fiecare sambata un concurs, iar castigatorii sunt recompensati cu telefoane mobile. Si ce, nu e bine? Faptul ca fetele concureaza la un loc cu baietii, iar copiii de 10 ani trebuie sa se lupte pentru premii cu schiorii de performanta, care, pentru a-si imparti premiile, participa pe rand la intrecerea de pe Clabucet. "La concursul pentru schiorii amatori de la Predeal, inscrierea este libera, prin urmare fara diferentieri de varsta sau sex. Pentru a evita castigarea premiilor de catre aceiasi concurenti, premiantii din week-end-ul precedent nu mai pot castiga telefoanele oferite de Orange, acestea fiind oferite urmatorilor trei concurenti, in functie de timpul obtinut", a declarat Dragos Huian, Sponsorship and Events Specialist al companiei de telefonie mobila.

COCA-COLA. Partia Bradul din Poiana Brasov gazduieste in fiecare week-end concursuri organizate sub umbrela Coca-Cola. Saptamana trecuta, invingator a iesit Florentin Nicolae, schior care a participat la JO Torino 2006, fiind recompensat cu un aparat de fotografiat in valoare de 300 de euro. Foarte frumos, dar mai departe a urmat prapadul. Ocupantul locului doi s-a ales cu un pulover, iar pe ultima treapta a podiumului a urcat Ioan Achiriloaie, schior de performanta. Recompensa oferita l-a dat pe spate: "un fes si un Strugurel!". Coca-Cola se apara si spune ca in toata campania din Poiana Brasov se ofera 1.000 de premii. "Concursul de schi face parte dintr-o serie de evenimente destinate amatorilor, turistilor aflati in vacanta la munte, veniti sa se distreze si sa se relaxeze. Nu este un concurs destinat profesionistilor. Premiile sunt simbolice, in numar mare, ca sa ajunga la cat mai multi participanti, fiind vorba de un eveniment recreativ si nu de o competitie sportiva", se arata intr-un comunicat al companiei Coca-Cola.