Va scriu pentru a va sesiza urmatoarea situatie: ma numesc Cristescu Anca Florinela, sunt abonat RDS Internet, cod client 129669 (tel. 0722.xxx.xxx).

Am achitat factura aferenta lunii octombrie 2007, in valoare de 28.12 ron, cu card

Va scriu pentru a va sesiza urmatoarea situatie: ma numesc Cristescu Anca Florinela, sunt abonat RDS Internet, cod client 129669 (tel. 0722.xxx.xxx).

Am achitat factura aferenta lunii octombrie 2007, in valoare de 28.12 ron, cu cardul, pe data de 23.10.2007. Deoarece la ei in sistem factura apare ca neachitata, am trimis copia chitantei pe fax, am sesizat aceasta situatie de nenumarate ori telefonic la Serviciul Clienti (solicitand sa discut cu un superior sau cu o persoana care se ocupa de facturi pentru a reglementa aceasta situatie, mi s-a raspuns ca nu este posibil asa ceva), am mers personal la casieria RDS si am lasat o reclamatie scrisa (nr. 132/21.11.2007).

Pe data de 23.01.2008 am fost deconectata de la Internet pentru aceasta factura asa-zis neachitata. Pana in prezent situatia nu a fost rezolvata. Mentionez ca nu sunt singura persoana in aceasta situatie, pe internet exista chiar si un blog al abonatilor tratati in acest fel de catre RDS.


Despre autor:

Jurnalul National

Sursa: Jurnalul National


Abonează-te pe


Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.