Aceasta asociatie, care reprezinta ma
Reprezentantii marilor lanturi de retail, membri ai Federatiei producatorilor si distribuitorilor francezi de alimente (FECD), au anuntat ca isi vor reduce impactul asupra mediului inconjurator.
Aceasta asociatie, care reprezinta mai mult de 93% din hipermarketurile din Franta, a semnat un protocol prin care sustine promovarea produselor ecologice. Potrivit documentului, in marile ma-gazine din Hexagon oferta de alimente ecologice va fi majorata cu 15% in fiecare an.
Ceea ce va necesita si o "revolutie" in lumea agricultorilor si a procesatorilor bio din Franta, care vor fi chemati sa acopere o cerere de alimente tot mai mare. Si celelalte tipuri de produse ecologice sunt avute in vedere, comerciantii francezi fiind hotarati sa vanda din ce in ce mai multe.
Despre autor:
Sursa: Jurnalul National
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
-
Analiză Clean Recycle: numărul deșeurilor de ambalaje, în creștere de sărbători
Sursa: green.start-up.ro
-
🎦 Smart Products, afacerea care caută mereu cele mai noi tehnologii în lume
Sursa: start-up.ro
-
Săptămâna filierelor de producători locali în Auchan: ce găsim la raft...
Sursa: retail.ro
-
Am obosit s-o iau mereu de la început
Sursa: kudika.ro
-
Ce spun nutriționiștii despre legumele și fructele cu pesticide: E mai rău...
Sursa: garbo.ro
-
Deficitul bugetar a urcat la 2,06% din PIB după primul trimestru
Sursa: futurebanking.ro
-
Interviu cu Marian Ion, CEO ING Hubs, IT-ist de pe vremea când a apărut...
Sursa: wall-street.ro