SC Elvila SA, Str. Siriului nr. 74-76 , Sector 1, Bucuresti, ar putea fi obligata sa respecte legile in Romania si implicit clientii pacaliti? In data de 24 oct. 2007, am achizitionat de la magazinul de mobila al firmei Elvila, din Baneasa un numar de patru produse, conform facturii 34479/24.10.2007.

La primirea produselor, am constatat ca unul din cele patru produse, si anume scaun 5900 mahon negru in valoare de 674,58 ron, are doua defecte vizibile; respectiv o zgarietura (taietura) mica in tapiterie si incretituri pe speteaza sus dreapta. Urmare reclamatiei scrise, mi s-a raspuns ca firma Elvila este de acord sa repare produsul "pe cheltuiala cumparatorului" - sub pretextul ca as fi vazut produsul in expozitie si ca am preluat si semnat. Este o minciuna pentru ca eu am un grav handicap si pe factura la primitor este numele meu, dar nu si semnatura mea, ci a altcuiva.

Am semnalat cazul Elvila la Protectia Consumatorului din Bucuresti, de unde am primit un raspuns in stilul Elvila: nu se poate interveni (oare asa sa fie?), desi sunt platiti sa oblige furnizorii de produse cu defecte sa respecte legea si sa protejeze consumatorii.