Ma numesc Anghel Stefan Sorin, domiciliat in localitatea Oltenita, judetul Calarasi. In seara zilei de 17.01.2008, in jurul orei 19:00, m-am deplasat la magazinul Altex de la Bucur Obor - Bucuresti, de unde am cumparat o masina de spalat automata marca INDESIT.

Dupa ce am platit la casa suma de 1.449,90 ron si mi s-a emis factura cu nr. 0030028964, am mers la un asistent de vanzari care mi-a completat o fisa pentru livrarea la domiciliu. Desi eu am vrut ca masina sa imi fie livrata la o adresa din Bucuresti astazi, in jurul orei 9:00, mi s-a spus ca livrarea nu se poate face decat in intervalul orar 14:00-16:00. Mi-au cerut si un numar de telefon pentru a ma anunta daca intervine ceva. Astazi, reprezentantii Altex nu mi-au livrat produsul la adresa ceruta in intervalul 14:00-16:00. La ora 16:08 am sunat la un numar de telefon de pe site-ul www.altex.ro si am vorbit cu o centralista care mi-a cerut un numar de telefon. Dupa 5 minute am fost sunat de catre centralista si mi s-a spus ca cel tarziu la ora 18:00 voi avea produsul la adresa ceruta. Mi s-a motivat ca au fost multe comenzi pe langa Bucuresti si nu au avut timp pentru o livrare la o adresa apropiata de Bucur Obor, la 10 minute de mers pe jos. La ora 18:08 am sunat din noul la numarul de telefon (*25839) de pe site-ul www.altex.ro si mi s-a spus ca in maxim 30 de minute produsul va ajunge la adresa ceruta de mine. Acum este ora 18:43 si produsul nu a fost inca livrat!

In aceste conditii eu ma simt inselat/pacalit/pagubit de catre angajatii Altex. Am ales sa cumpar din magazinul lor tocmai pentru ca ofera livrare la domiciliu la o ora pe care si-o alege clientul. Din pacate, eu nu am fost sa imi aleg ora, dar am zis sa fiu cetatean corect si sa accept ca se circula greu prin Bucuresti. Va rog sa luati masurile care se cuvin in acest caz! La ora 19:30 angajatii Altex au ajuns la adresa indicata de mine si au descoperit ca nu au produsul cu ei.