Trotter Restaurant, detinatoarea lanturilor de restaurante La Mama si cafenele Cafepedia, isi propune sa ajunga anul acesta la o cifra de afaceri de 12 milioane de euro, obiectiv ce va fi atins prin strategia de extindere vizata de companie pe ambele segmente de piata pe care activeaza. Cresterea previzionata pentru anul in curs vine in contextul in care, in 2007, compania a inregistrat o cifra de afaceri de 8 milioane euro. In acord cu previziunile anuntate in luna august 2007, aceasta valoare reprezinta o majorare de circa 60% fata de 2006. Conform informatiilor oficiale, profitul exprimat se ridica la aproximativ 15%. "Ne propunem ca in 2008 sa avem o crestere de 50%, la aceasta ora estimand o cifra de afaceri de 12 milioane de euro", a subliniat Catalin Mahu, proprietarul companiei, intr-un comunicat.Vor fi deschise 6 cafenele si cel putin 3 restaurante, cu 2 mil. euroMajorarea considerabila a cifrei de afaceri pe care mizeaza oficialii companiei va fi sustinuta, conform acestora, de planul de extindere programata pentru anul in curs. "Aceasta crestere va veni din lansarea de noi restaurante si cafenele, avand in plan ca in acest an sa deschidem 6 noi cafenele si cel putin 3 restaurante", a declarat Mahu. Oficialul Trotter Restaurant a adaugat ca investitia estimata pentru dezvoltarea planificata pentru acest an este de aproximativ 2 milioane de euro. In prezent, compania opereaza 7 restaurante La Mama, dintre care unul, localizat in Mamaia, are un caracter sezonier. De asemenea, Trotter Restaurant a deschis in Capitala si doua cafenele Cafepedia, in zonele Alba Iulia si Universitatii.In urma expansiunii, compania va face 400 de angajariIn urma expansiunii retelelor La Mama si Cafepedia programate pentru anul in curs, oficialii companiei estimeaza ca Trotter Restaurant va aduce circa 400 de posturi libere pe piata de munca.
Momentan, echipa retelei de restaurante este formata din aproximativ 500 angajati, atat in restaurante, cat si in unitatea proprie de productie, de depozitare si in biroul central.
Conform estimarilor oficialilor companiei, lantul La Mama a avut in jur de 4000 de clienti zilnic, cele mai apreciate mancaruri fiind in general retetele proprii, alaturi de cele traditionale.
La Mama este o retea independenta de restaurante, un brand romanesc, lansat in februarie 1999, odata cu inaugurarea primului restaurant, in Bucuresti. In 2005, aceasta a devenit prima retea din Romania care a implementat si certificat standardele de calitate ISO 9001 si HACCP, in conformitate cu standardele europene, iar in 2007 a obtinut certificarea ISO 22000.
Tot in 2007, lantul de restaurante operat de companie a lansat si serviciul de home delivery, aceasta divizie acoperind la ora actuala circa 60% din suprafata Capitalei, prin intermediul a 10 masini.
In prezent, Trotter Restaurant opereaza 7 unitati La Mama, carora li se adauga doua cafenele Cafepedia, in Capitala, in zonele Alba Iulia si Universitatii.