Momentan, echipa retelei de restaurante este formata din aproximativ 500 angajati, atat in restaurante, cat si in unitatea proprie de productie, de depozitare si in biroul central.
Conform estimarilor oficialilor companiei, lantul La Mama a avut in jur de 4000 de clienti zilnic, cele mai apreciate mancaruri fiind in general retetele proprii, alaturi de cele traditionale.
La Mama este o retea independenta de restaurante, un brand romanesc, lansat in februarie 1999, odata cu inaugurarea primului restaurant, in Bucuresti. In 2005, aceasta a devenit prima retea din Romania care a implementat si certificat standardele de calitate ISO 9001 si HACCP, in conformitate cu standardele europene, iar in 2007 a obtinut certificarea ISO 22000.
Tot in 2007, lantul de restaurante operat de companie a lansat si serviciul de home delivery, aceasta divizie acoperind la ora actuala circa 60% din suprafata Capitalei, prin intermediul a 10 masini.
In prezent, Trotter Restaurant opereaza 7 unitati La Mama, carora li se adauga doua cafenele Cafepedia, in Capitala, in zonele Alba Iulia si Universitatii.
Despre autor:
Sursa: Curierul National
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
-
Inițiativa europeană prin care România ar putea recicla mai eficient sticla
Sursa: green.start-up.ro
-
Laura Olaru, antreprenoarea care a pariat totul pe genți: Trebuie să fii un...
Sursa: retail.ro
-
Care este ziua ta norocoasă în săptămâna 1-7 aprilie în funcție de zodie
Sursa: garbo.ro
-
Emi Gal, fondatorul român care facilitează oamenilor lupta eficientă cu cancerul
Sursa: start-up.ro
-
Eleni Skoura, ING Bank: Personalizarea înseamnă informația potrivită, la...
Sursa: futurebanking.ro
-
Cum să-ți planifici lista de cumpărături pentru o dietă echilibrată? Ponturi...
Sursa: kudika.ro
-
Dans imersiv, ambarcațiuni și o vizită la piață: Unde puteți ieși în oraș la...
Sursa: wall-street.ro