Realitatea-Catavencu si AdEvolution isi unesc fortele de vinzari generind un portofoliu ce acopera aproximativ 35% din piata online.

Divizia new media a grupului Realitatea-Catavencu si agentia de publicitate online AdEvolution au incheiat un parteneriat strategic de promovare si reprezentare reciproca a site-urilor din cele doua portofolii, informeaza grupul. Astfel, fiecare dintre cele doua parti le va putea oferi clientilor expunere maxima pe toate site-urile celeilalte parti. Portofoliul rezultat in urma acestui parteneriat ajunge la 148 de site-uri, ceea ce reprezinta circa 35% din piata online din Romania. Totodata, oferta comuna aduna o audienta care genereaza peste 200 de milioane de afisari lunar, persoanele care acceseaza aceste site-uri fiind dintre cele mai diferite. Aceasta in conditiile in care, dintre cele 148 de site-uri, 28 sint de business, 15 de news&media, 17 de women's lifestyle, 21 de divertisment, la care se adauga site-uri de sport, auto, muzica, home&deco, turism, sanatate, cultura, educatie, IT si joburi.

„Dupa un an in care am consolidat sau am lansat mai ales branduri media offline, 2008 reprezinta momentul in care grupul nostru va avea o prezenta extrem de activa si in mediul online", a declarat Dragos Stanca, director general publishing si new media al grupului Realitatea-Catavencu. De asemenea, potrivit lui Val Voicu, directorul executiv al AdEvolution, „siturile grupului Realitatea-Catavencu precum cotidianul.ro, realitatea.net, catavencu.ro, iqads.ro, standard.ro sau tmctv.ro completeaza foarte bine reteaua AdEvolution, care isi consolideaza astfel pozitia pe piata".