Solutie. In America se va construi cel mai lung pasaj subteran din lume pentru fluidizarea traficului Soferii din orasul american New York au motive sa fie optimisti, pentru ca vor scapa de traficul infernal. O companie americana vrea sa construiasc
Solutie. In America se va construi cel mai lung pasaj subteran din lume pentru fluidizarea traficului Soferii din orasul american New York au motive sa fie optimisti, pentru ca vor scapa de traficul infernal. O companie americana vrea sa construiasca un megatunel, care sa lege doua puncte importante ale orasului. Este vorba despre cel mai mare tunel din lume, care va face legatura intre Oyster Bay si Rye. Megatunelul se va intinde pe 23 de kilometri, costurile de constructie ridicandu-se la zece miliarde de dolari. "Se impunea gasirea unei solutii pentru decongestionarea traficului in zona, pentru ca circulatia este de-a dreptul infernala intre Long Island si New England. Automobilistii stau cu orele pe drumurile de suprafata deja existente", a explicat Vincent Polimeni, managerul care se va ocupa de proiect. "Din pacate, data fiind anvergura proiectului, pasajul subteran nu va putea fi dat in functiune inainte de anul 2025, pentru ca presupune strangere de fonduri necesare constructiei si numeroase studii", a mai declarat el. Se estimeaza ca megatunelul care urmeaza sa fie construit va fi tranzitat, zilnic, de 80.000 de automobile. Proiectul va fi finantat, in mare parte, din bani proveniti de la companii particulare. De altfel, chiar Polimeni a investit deja 250.000 de dolari in proiect, alte companii aratandu-se interesate sa finanteze realizarea pasajului subteran. In plus, odata terminata constructia tunelului, se va percepe o taxa de 25 de dolari de la soferi si se vor vinde spatii publicitare firmelor interesate sa-si faca reclama in pasajul subteran.


Despre autor:

Cancan

Sursa: Cancan


Abonează-te pe


Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.