"Putem vorbi despre creștere și evoluție in 2007, dar trebuie să ne concentrăm și mai mult pe calitate și eficiență (...) Implementarea noului plan de afaceri va impune și revizuirea proceselor și metodologiilor de lucru, ceea ce va conduce la reducerea locurilor de muncă cu un număr care nu va depăși 2500 de poziții in 2008", a declarat directorul executiv al Romtelecom, Yorgos Ioannidis.
In ultimul semestru al anului 2007, Romtelecom a inregistrat o creștere de patru ori a vanzărilor lunare de linii ADSL comparativ cu prima jumătate a anului și o triplare a veniturilor din VPN comparativ cu anul anterior.
Pe segmentul de ADSL, evoluția a depășit estimările companiei, la sfarșitul anului inregistrandu-se peste 360.000 de clienți, cu o cotă de piață de peste 20% pe segmentul de broadband fix.
Dolce, serviciul de satelit TV, a avut o creștere constantă, ajungand pană la aproape 400.000 de clienți, reprezentand o cotă de 8% din intreaga piață de pay TV. Rata de creștere pentru Dolce TV este una dintre cele mai mari din Europa.
Pe segmentul liniilor fixe, Romtelecom deține o cotă de piață de aproximativ 70%, menținandu-și numărul de clienți in jurul cifrei de trei milioane. In a doua jumătate a lui 2007, numărului noilor conexiuni s-a dublat comparativ cu prima parte a anului.
Planurile strategice pentru acest an ale Romtelecom implică imbunătățirea proceselor interne, o ofertă competitivă de servicii, pentru a crește baza de clienți și pentru a intensifica prezența companiei pe segmentele de piață in creștere, concomitent cu un control riguros al costurilor.
Cooperarea comercială cu Cosmote se va dezvolta in continuare in acest an, ceea ce va insemna oferte combinate, incluzand și telefonia mobilă.
Romtelecom se așteaptă ca aceste planuri să-i asigure o consolidare a poziției de piață in 2008, in timp ce anii 2009 și 2010 vor aduce o creștere a profitabilității.