Autoritatile britanice doresc interzicerea tuturor reclamelor la produse de tip junk food, chiar si a celor care sunt postate online. Fundatia Britanica a Inimii (BHF) si "Campania pentru Alimentatia Copiilor" vor sa inaspreasca astfel conditiile pentru aparitia acestui tip de publicitate.

Reprezentantii BHF sunt incurajati de faptul ca au reusit sa interzica difuzarea de reclame in timpul programelor de televiziune destinate copiilor sub 16 ani. Guvernul britanic nu a respins propunerea BHF, insa a spus ca trebuie sa se vada efectele primei legi inainte de a merge mai departe.

SONDAJE. Propunerea Fundatiei Britanice a Inimii vine dupa ce s-au realizat mai multe sondaje din care rezulta ca parintii nu sunt constienti ca firmele producatoare de junk food au strategii de marketing foarte agresive. Acestea produc jocuri sau concursuri online pentru copii, in care apar foarte des denumiri de bauturi carbogazoase si produse junk food. BHF vrea ca aceste aparitii sa fie foarte clar reglementare de legile britanice, pentru a controla numarul copiilor obezi.