Compania de asigurari Asitrans-EuroIns a afisat o valoare a primelor brute subscrise de aproximativ 29 mil. euro in 2007, in urcare cu circa 49% fata de anul anterior, pe fondul cresterii numarului de unitati teritoriale, a spus pentru NewsIn directo
Compania de asigurari Asitrans-EuroIns a afisat o valoare a primelor brute subscrise de aproximativ 29 mil. euro in 2007, in urcare cu circa 49% fata de anul anterior, pe fondul cresterii numarului de unitati teritoriale, a spus pentru NewsIn directorul executiv al firmei, Andrei Vlad Gluvacov. Asitrans afisase o valoare a primelor brute subscrise de aproximativ 19,5 mil. euro in 2006. "Compania si-a extins reteaua teritoriala pana la aproape 90 de unitati in 2007, urmand ca in acest an sa crestem numarul de unitati cu cel putin 30% fata de 2007", a precizat Gluvacov. Directorul executiv al companiei a mentionat ca rezultatele companiei din 2007 au fost impulsionate de sporirea fortei de vanzare, precum si de lansarea unor produse noi, orientate catre clienti. "La sfarsitul lunii februarie sau la inceputul lui martie vom lansa un produs de asigurari de sanatate, care va completa asigurarile oferite de stat si chiar le va inlocui", a mai spus Andrei Gluvacov, care a adaugat ca Asitrans mizeaza pe o valoare a primelor brute subscrise de 100.000 de euro din vanzarea politelor de asigurari de sanatate. El a adaugat ca valoare a primelor brute subscrise din vanzarea politelor RCA a ajuns in prezent la circa 30 mil. lei de la inceputul campaniei, care se desfasoara in intervalul octombrie 2007 - ianuarie 2008. Asitrans tinteste prime de 40 mil. lei din vanzarea a 80.000 de polite RCA la sfarsitul acestei perioade, care reprezinta mai mult decat dublu fata de acelasi interval din 2006. Directorul executiv al companiei a mai spus ca Asitrans este singura companie care vinde polite in rate pentru persoane fizice. Astfel, politele RCA cu valabilitatea pentru un an pot fi achitate in patru rate, iar cele cu valabilitate de sase luni se pot achita in doua rate. Asitrans urmeaza sa-si schimbe denumirea in EuroIns Romania, astfel ca o perioada de sase luni dupa 1 ianuarie 2008 va practica o campanie de promovare "dublu brand", respectiv Asitrans-EuroIns Romania.


Despre autor:

Curierul National

Sursa: Curierul National


Abonează-te pe


Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.