Toate masinile Logan berlina produse intre 2004 si 2006 vor fi controlate dupa ce s-a constatat ruginirea unor puncte ale caroseriei.

Automobile Dacia a anuntat saptamina trecuta ca a constatat, in urma unor controale de rutina, existenta unor puncte de oxidare, cauzate de patrunderea apei prin pasajele rotilor spate ca urmare a unor operatiuni imperfect realizate in cursul procesului de fabricatie. „Asa cum este prevazut in carnetul de intretinere si in garantia anticoroziune de sase ani, Dacia va proceda, cu ocazia viitoarei revizii a vehiculelor, la un control anticoroziune si va efectua interventiile care se vor dovedi necesare", se arata intr-un comunicat al companiei. Posesorii masinilor vor fi instiintati printr-o scrisoare de operatiunea de service. Cheltuielile pentru eventualele reparatii ale caroseriei si pentru aplicarea de ceara de protectie anticoroziune vor fi suportate de producator. Reprezentantii Automobile Dacia nu au precizat daca aceste controale vor fi aplicate numai in cazul masinilor produse in Romania sau si pentru cele produse in alte state sau de catre Renault in Rusia sau in Brazilia.

Tot in luna ianuarie, dar in anul 2005, la citeva luni de la data lansarii pe piata a modelului Logan berlina, Dacia rechemase in service aproximativ 20.000 de masini pentru inlocuirea unor componente, precum cricul, cablajul motorului sau modificarea calculatorului care gestioneaza sistemul de injectie. Rechemarile Logan in service nu au avut loc numai in Romania. La peste 10.000 de masini Logan produse anul trecut de Renault in Brazilia s-au demarat, tot in aceasta luna, verificarea si inlocuirea unor componente care ar putea afecta sistemul de directie. Aceasta nu a fost insa singura problema a Renault cu modelul Logan pe piata braziliana. In septembrie 2007 au fost retrase 1.623 de autoturisme Logan pentru verificarea sistemului de frinare. Dacia a vindut peste 230.000 de automobile Logan pe plan international in 2007, in crestere cu 17,4% fata de 2006.