Chiar si un consum moderat de cafea in timpul sarcinii, cu
deosebire in primul trimestru, creste substantial riscul de avort spontan,
semnaleaza un studiu publicat in American Journal of Obstetrics and Gynaecology
si preluat de BBC. Astfel, 200 de miligrame de cafeina pe zi (echivalentul a
trei cani de dimensiune medie de cafea) dubleaza riscul de avort spontan, spun
specialistii. Dr Pat O'Brien. Primele 12 saptamani sunt foarte importante
pentru dezvoltarea fatului si atunci se produc cele mai multe avorturi
spontane. “Mesajul nostru pentru femeile gravide este de a renunta la cafea nu
doar in primul trimestru, ci in toate cele noua luni de sarcina”, a declarat dr
De-Kun Li, coordonatorul studiului realizat de centrul american de cercetari
medicale Kaiser Permanente.
Despre autor:
Sursa: Jurnalul National
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
-
Ce planuri are PKO Bank în România: cea mai mare bancă din Polonia are active...
Sursa: futurebanking.ro
-
Sumă record cheltuită de utilizatorii OnlyFans în 2024. Câți bani au ajuns la...
Sursa: wall-street.ro
-
ANALIZĂ VIDEO Primele produse tehnologice sunt mai mereu proaste
Sursa: start-up.ro
-
Paște 2026: cât costă un cozonac plin cu de toate, în București
Sursa: retail.ro
-
Cine sunt speakerii Green Forum 2026: Cum finanțăm?
Sursa: green.start-up.ro
-
Copilul îți spune nu mă iubești: ce înseamnă cu adevărat și cum răspunzi ca...
Sursa: garbo.ro
-
Leo Messi stabilește un record istoric înainte de Cupa Mondială 2026:...
Sursa: kudika.ro