Prezenta dinamica
Anul 2008 a inceput cu o multime de schimbari la Leo Burnett. La 9 ianuarie, anuntau castigarea clientului GE Money, divizie internationala de servicii fiananciare a General Electric. La 14 ianuarie este anuntata oficial intrarea in echipa Leo a lui Adrian Preda, venit de la Graffiti BBDO pentru a ocupa la Leo pozitia de Co-creative Director al agentiei. Lucrurile nu s-au oprit aici, pentru ca la 16 ianuarie Leo loveste din nou, anuntand adaugare la portofoliul agentiei a brandului Petrom. Clientul a fost castigat in urma unei licitatii la care au mai participat patru agentii, declara Roxana Dumitru (foto), Managing Director la Leo Burnett. Continuare. Seria de noutati Leo a continuat insa si la 17 ianuarie, cand Leo a anuntat redobandirea in portofoliu a unui fost client apetisant si ofertant, brandul Elite dar si venirea Bergenbier din proprie initiativa. Tot la 17 ianuarie, presa a fost primita la agentie acasa pentru un bilant si un exercitiu de anticipare a ceea ce va fi agentia in 2008.