Prezenta dinamica
Anul 2008 a inceput cu o multime de schimbari la Leo Burnett. La 9 ianuarie, anuntau castigarea clientului GE Money, divizie internationala de servicii fiananciare a General Electric. La 14 ianuarie este anuntata oficial intrarea in echipa Leo a lui Adrian Preda, venit de la Graffiti BBDO pentru a ocupa la Leo pozitia de Co-creative Director al agentiei. Lucrurile nu s-au oprit aici, pentru ca la 16 ianuarie Leo loveste din nou, anuntand adaugare la portofoliul agentiei a brandului Petrom. Clientul a fost castigat in urma unei licitatii la care au mai participat patru agentii, declara Roxana Dumitru (foto), Managing Director la Leo Burnett. Continuare. Seria de noutati Leo a continuat insa si la 17 ianuarie, cand Leo a anuntat redobandirea in portofoliu a unui fost client apetisant si ofertant, brandul Elite dar si venirea Bergenbier din proprie initiativa. Tot la 17 ianuarie, presa a fost primita la agentie acasa pentru un bilant si un exercitiu de anticipare a ceea ce va fi agentia in 2008.
Urmareste-ne si pe Facebook
Facebook Google Twitter
Aboneaza-te la 9AM sau conecteaza-te prin Facebook pentru a primi periodic articole similare.
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului Inceput in forta la Leo Burnett.