Dezvoltarea turismului romanesc pe parcursul anului 2007 s-a evidentiat in rulajul si profiturile obtinute de agentiile de turism autohtone. Compania J'Info Tours, una din multele firme castigatoare ale acestui an, a oferit presei un comunicat intitu
Dezvoltarea turismului romanesc pe parcursul anului 2007 s-a evidentiat in rulajul si profiturile obtinute de agentiile de turism autohtone. Compania J'Info Tours, una din multele firme castigatoare ale acestui an, a oferit presei un comunicat intitulat "Bilantul unui an de exceptie" prin care a evidentiat beneficiile realizate de-a lungul anului care tocmai s-a incheiat. Astfel, cele 7 noi serii charter cu destinatii precum Salzburg, Santorini, Barcelona, Mallorca sau Rhodos, dublarea volumului de calatorii si cresterea cu 40% a turismului de afaceri, sunt marturie a unui an remarcabil. De asemenea investitiile in unitati de cazare precum Casa de Lago si Vila Valea Argintilor s-au dovedit rentabile. Experienta de aproape doua decenii a companiei a oferit posibilitatea crearii unor sesiuni de traininguri pentru agentii si unitati de turism. Pentru 2008 J'Info Tours isi propune largirea portofoliului de clienti business prin construirea unui hotel in Nordul Bucurestiului.
Dertour promoveaza regiunile romanesti
Incepand cu acest an, Dertour, unul dintre cei mai mari turoperatori din Germania, va prezenta in oferta sa si un catalog cu destinatii romanesti.Acesta va fi promovat atat in tara de origine cat si prin intermediul agentiilor proprii dar si partenere, din lumea intreaga. Dupa 3 ani in care s-au ocupat exclusiv de outgoing, decizia promovarii turismului pe meleaguri romanesti a venit ca urmare a faptului ca, in 2007, doua mari firme concurente (Neckermann si TUI) au decis sa retraga pe viitor pachetele de prezentare a litoralului romanesc. Pentru aceasta zona, turoperatorul estimeaza aducerea a aproximativ 1.000 de turisti, in principal cetateni germani. Preturile mari practicate de hotelieri sau lipsa curateniei din statiuni, motive pentru care ceilalti promotori de turism au renuntat la aceasta zona, ar putea fi remediate in viitorul apropiat, datorita cresterii constante pe care turismul autohton a cunoscut-o in ultimii ani. Cu 70 de cataloage si aproape doua milioane de turisti anual, Dertour se plaseaza pe locul al treilea in topul turoperatorilor europeni.


Despre autor:

Romania Libera

Sursa: Romania Libera


Abonează-te pe


Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.