Strategie. Primarul metropolei se bazeaza pe faptul ca acestia sunt, in general, bogati si dornici sa cheltuiasca mult ca sa se distreze "Se cauta turisti gay". Nu este o gluma. Pentru prima data in istoria New York-ului, metropola se confrunta cu o campanie publicitara de atragere a turistilor homosexuali, o comunitate pe cat de controversata, pe atat de bogata. Primarul Michael Bloomberg a pus ochii pe conturile lor si vrea sa-i aduca la New York, pentru a revigora turismul in oras, a declarat un purtator de cuvant al primariei. "Sunt bogati, sofisticati si le place sa cheltuiasca multi bani", a spus acesta. Cu alte cuvinte, sunt clientii ideali pentru turismul american, care continua sa fie afectat de tragicele atentate de la 11 septembrie 2001. "Contam pe 50 de milioane de turisti pana in 2015, iar homosexualii vor ocupa un loc de frunte", a explicat oficialul. Campanie publicitara de 30 de milioane de dolari Extrem de hotarat, Bloomberg a pus la punct o campanie publicitara agresiva, care va costa nu mai putin de 30 de milioane de dolari, scrie "Corriere della Sera". Agentia de turism NYC a cumparat deja un spatiu publicitar de trei pagini in numarul din ianuarie al revistei gay "Out". De asemenea, reclame vor fi difuzate si de postul de televiziune "Logo", care se adreseaza in special comunitatii homosexualilor. Si site-urile web pentru gay vor fi inundate cu reclame care ii vor invita sa profite de oferta speciala de Valentine Day (14 februarie, Ziua indragostitilor - n. red.), cand homosexualii vor beneficia de reduceri in marile hoteluri si restaurante din metropola. New York-ul are destule distractii de oferit homosexualilor, gratie politicii pro-gay a fostului primar Rudy Giuliani. Sute de spectacole de teatru, galerii de arta, restaurante si buticuri au programe speciale pentru atragerea homosexualilor.