Actritele Gwyneth Paltrow si Nicole Kidman se numara printre personalitatile acuzate de un grup de cercetatori britanici ca au indus in eroare publicul prin promovarea gresita a unor produse si a calitatilor lor, informeaza telegraph.co.uk. Raportul
Actritele Gwyneth Paltrow si Nicole Kidman se numara printre personalitatile acuzate de un grup de cercetatori britanici ca au indus in eroare publicul prin promovarea gresita a unor produse si a calitatilor lor, informeaza telegraph.co.uk. Raportul referitor la gafele comise de vedete in ceea ce priveste promovarea calitatilor unor produse a fost publicat in revista Sense About Science si cuprinde figuri publice precum prezentatoarea de televiziune Sarah Beeny, creatoarea de moda Stella McCartney, scriitoarea Gillian McKeith si actritele Gwyneth Paltrow si Nicole Kidman. De exemplu, scriitoarea Gillian McKeith a scris intr-un ziar ca persoanele care sufera de dureri de articulatii ar trebui sa reduca sau chiar sa stopeze consumul de rosii, cartofi albi, piper, paprika si vinete, declaratie dezabrobata de Margaret Rayman, profesor de nutritie la Universitatea din Surrey. "Durerile de articulatii pot fi cauzate de diferite procese si conditii. Unii pacienti care sufera de reumatism isi pot ameliora starea prin evitarea unor alimente, dar acest lucru trebuie stabilit la nivelul fiecarui individ", a declarat Rayman. Totodata, actrita Gwyneth Paltrow a propus o dieta speciala prin care se poate evita cancerul. De asemenea, jocurile de perspicacitate pe calculator Dr Kawashimaa€™s Brain Training, produse de Nintendo, au fost indelung ladate de vedete precum Nicole Kidman, Patrick Stewart, Julie Walters, Phillip Schofield, Fern Britton si Zoe Ball. Acestea sustineau ca jocurile stimuleaza o mai buna activitate a creierului. In schimb, doctorul Jason Braithwaite, cercetator in domeniul neurologiei la Universitatea din Birmingham, sustine ca afirmatia este discutabila. "Nu exista o evidenta clara privind imbunatatirea cunoasterii prin folosirea acestor jocuri", a declarat Braithwaite. Initiativa revistei Sense About Science reprezinta o actualizare a unei campanii lansate in 2007, prin care vedetele erau incurajate sa evite promovarea "inselatoriilor si prostioarelor".


Despre autor:

Jurnalul National

Sursa: Jurnalul National


Abonează-te pe


Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.