Cercetatorii francezi au ajuns la concluzia ca femeile ar trebui sa bea cafea zilnic. Consumul a cel putin trei cesti de cafea pe zi, sau a sase cesti de ceai, are un efect benefic asupra memoriei, in cazul femeilor de peste 65 de ani, comparativ cu
Cercetatorii francezi au ajuns la concluzia ca femeile ar trebui sa bea cafea zilnic. Consumul a cel putin trei cesti de cafea pe zi, sau a sase cesti de ceai, are un efect benefic asupra memoriei, in cazul femeilor de peste 65 de ani, comparativ cu cele care nu consuma decat o singura ceasca sau chiar mai putin, spun cercetatorii. Acestia vor cauta sa determine si modul in care cofeina actioneaza si asupra barbatilor.


Despre autor:

Cancan

Sursa: Cancan


Abonează-te pe

Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.