Radio 21 a primit la inceputul acestei saptamani confirmarea succesului de care s-a bucurat in randul ascultatorilor din Capitala primul reality-show radio din Romania, Nunta pe NeVe.   Nu mai putin de 448.200 de bucuresteni au stat cu urechile ciulite pe frecventa 100.2 FM, in perioada 3 septembrie-28 octom­brie, asa cum reiese din studiul de audienta radio, valul de toamna, realizat de IMAS si Mercury Reserch si publicat la inceputul acestei saptamani, rezultat care a impus Radio 21 pe primul loc in preferintele ascultatorilor din Ca­pitala. Kiss FM, cartierul general al Carcotasilor, s-a situat abia pe locul trei in top, cu 247.200 de ascultatori zilnic, dupa Radio Romania Actua­litati (319.500 de ascultatori).  Rezultatele vor­besc. Evident, campania Nunta pe NeVe, desfasurata de la 12 septembrie pana la 20 octombrie in cadrul matinalului "Dimineata deMenta", a fost "motorul" care a propulsat si mentinut Radio 21 in fruntea clasamentului. In urma cu o luna, Serban Huidu ii critica dur pe rivalii Buzdugan si Morar si incercarea postului concurent de a obtine audienta cu orice pret, prin promovarea "dragostei de larg consum", in cadrul reality-show-ului radio Nunta pe NeVe, prilej cu care o virgina de 23 de ani s-a casatorit cu un tanar student la Teologie la numai cateva minute dupa ce s-au vazut pentru prima data. S-a vorbit aprins despre moralitate, iubire si romantism, insa dincolo de comentariile acide provenite din ambele tabere au ramas rezultatele.     Reteta  invechita. Casatoria cu ochii inchisi a fost savurata de bucuresteni, fie ca au aprobat sau nu demersul celor de la Radio 21. Iar la ceas de bilant, Carcotasii nu mai au loc de intors. Trebuie sa gaseasca rapid un raspuns pe masura succesului inregistrat de tabara adversa, altfel vor fi nevoiti sa accepte ca au pierdut razboiul pentru Bucuresti. Urmare fireasca a faptului ca s-au culcat pe laurii victoriei, mizand exclusiv pe o formula ce si-a mai pierdut din farmec in decursul anilor. Lucru pe care Huidu si Gainusa ar fi trebuit sa-l realizeze inca din primavara acestui an, cand Radio 21 si DeMentii Buzdugan si Morar le-au luat-o inainte. Situatia la nivel de post in perioada 5 martie-6 mai se prezenta astfel in Bucuresti:  Radio 21 - 434.800 de ascultatori, Kiss FM - 305.600 de ascultatori si Romania Actualitati - 299.900 de ascul­tatori. oana.baltoc@jurnalul.ro  

SOS     In primavara acestui an, "Dimineata deMenta" inregistra 292.300 de ascultatori zilnic, cu 122.500 mai multi decat in cazul emisiunii "Cronica Carcotasilor", realizata de Huidu si Gainusa.