Cu ocazia participarii diviziei de Bus a companiei Volvo la Busworld, am luat un scurt interviu lui Michelle Ferarra, directorul de marketing pentru Europa Centrala si de Est, in care am discutat despre strategia de marketing a Volvo Bus, precum si d
Cu ocazia participarii diviziei de Bus a companiei Volvo la Busworld, am luat un scurt interviu lui Michelle Ferarra, directorul de marketing pentru Europa Centrala si de Est, in care am discutat despre strategia de marketing a Volvo Bus, precum si despre planurile prin care Volvo doreste sa ajunga numarul 1 pe piata romaneasca a autocarelor. - Care este strategia de marketing pentru Romania, avand in vedere ca Volvo Bus este prezenta de o perioada relativ scurta in tara noastra? - Strategia noastra de marketing este formata din doua etape. Prima etapa a fost aceea prin care am creat un departament de vanzari al Volvo Bus in cadrul organizatiei Volvo Romania. Deci primul pas pe care l-am facut a fost acela de a patrunde pe piata romaneasca. Aceasta etapa s-a dovedit a fi de succes, pentru ca Volvo ofera produse de calitate superioara, iar transportatorii romani ofera servicii de transport international si au nevoie de autobuze 24 de ore pe zi. In acest caz, ei au nevoie de autocare care sa ofere siguranta in exploatare, iar Volvo poate oferi asemenea produse. La anul vom obtine, cred eu, o cota de 20% din piata autocarelor si a autobuzelor din Romania. Cea de-a doua etapa consta in patrunderea pe piata autobuzelor de oras. Aceasta piata nu presupune negocieri directe, ci mai mult participarea la licitatii cu oferte competitive. - In ce stadiu se afla dezvoltarea acestei strategii? - Acum punem la punct detaliile pentru a definitiva aceasta strategie. In curand vom putea prezenta oferte foarte bune pentru toata gama noastra de autocare, autobuze. Putem oferi gama 7700, care respecta reglementarile EEV in ceea ce priveste poluarea, care sunt mult mai drastice decat EURO 5. Aceasta gama este formata din autobuze cu podea joasa. De asemenea, vom aduce si gama 8700, cu podea joasa. Pentru segmentul destinat oraselor vom participa mai intai la cateva licitatii si apoi vom vedea cum vor evolua lucrurile. - Care este stadiul dezvoltarii retelei de service din Romania pentru Volvo Bus? - Reteaua noastra de service este una dintre cele mai bine puse la punct, pentru ca vom folosi reteaua pentru camioane deja existenta. Vom imbunatati aceasta retea prin crearea mai multor puncte de lucru. Vom construi in curand un nou service in Bucuresti. Apoi ne vom indrepta atentia spre Constanta. Acum avem in desfasurare un program special de instruire a tehnicienilor care lucreaza in service si vom avea astfel oameni foarte bine pregatiti si vom putea oferi un suport complet atat in Romania, cat si in toata Europa. Avem deja clienti din Romania care se opresc in Italia pentru efectuarea operatiunilor de service. - Care sunt motivele pentru care clientii aleg Volvo Bus? - Clientii aleg autocarele Volvo pentru ca ofera performante ridicate si datorita lucrarilor oferite prin service, care sunt unele dintre cele mai bune la ora actuala. Practic, noi am vandut autocare si datorita retelei de service, care cuprinde toata Europa. Este important pentru transportatori ca autovehiculele lor sa circule cat mai mult, iar reparatiile sa fie efectuate in cel mai scurt timp si la cele mai inalte standarde de calitate. - In cat timp credeti ca Volvo va ajunge numarul 1 la vanzari in Romania?- Ambitia mea este sa ajungem numarul 1 in Romania in cativa ani, pentru ca modelul 9700 ofera mai mult decat concurenta. Are scaune mult mai confortabile, rezervor mai mare, podeaua plata care se inalta spre spatele autocarului. De asemenea, noi oferim standard cutia I Shift, care este cea mai buna de pe piata. Mai sunt si alte aspecte care fac din Volvo 9700 unul dintre cele mai bune autocare existente in acest moment.


Despre autor:

Curierul National

Sursa: Curierul National


Abonează-te pe


Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.