Pe pozitiile urmatoare se claseaza Polonia, cu 217.412 autoturisme vandute la noua luni, in crestere cu 24% fata de perioada similara a anului 2006, si Ungaria, cu 128.958 de unitati comercializate, in scadere insa cu 5,9%, potrivit datelor firmei de cercetare.
La nivelul intregii regiuni, vanzarile de autoturisme noi au crescut, in intervalul ianuarie-septembrie, cu 14%, la 981.052 unitati.
In ceea ce priveste trimestrul al treilea, Romania se afla tot in fruntea clasamentului central si est-european, cu un avans de 20,5% al vanzarilor de autoturisme noi, comparativ cu perioada similara a anului 2006, la 82.585 unitati.
Cel mai vandut model in regiune a fost Dacia Logan, cu 76.924 unitati comercializate in primele noua luni, in scadere cu 5,1% fata de aceeasi perioada a anului trecut. De asemenea, Dacia a ocupat locul al doilea in topul marcilor auto din Europa Centrala si de Est la noua luni, cu vanzari totale de 76.925 autoturisme noi, fiind insa singurul brand care a consemnat un declin al numarului de unitati comercializate in perioada mentionata, de 5,1%. (G.M.)