Cantareata americana de muzica pop Britney Spears, care in ultimii ani s-a facut remarcata doar prin comportamentul excentric, si-a lansat primul album din ultimii patru ani, "Blackout", care a fost foarte apreciat de critici, informeaza AFP, c

Cantareata americana de muzica pop Britney Spears, care in ultimii ani s-a facut remarcata doar prin comportamentul excentric, si-a lansat primul album din ultimii patru ani, "Blackout", care a fost foarte apreciat de critici, informeaza AFP, citat de Mediafax.             Noul album al cantaretei americane Britney Spears, "Blackout", a fost lansat la 30 octombrie, cu doua saptamani mai devreme decat a fost programat, dupa ce mai multe cantece au aparut pe internet.             Dificultatile personale cu care s-a confruntat cantareata in varsta de 25 de ani si prestatia dezastruoasa din timpul galei premiilor MTV Video Music de anul acesta i-au facut pe multi critici sa spuna ca Spears si-a incheiat deja cariera. Mult trambitata intoarcere a cantaretei a fost ridiculizata dupa ce Britney a aparut pe scena galei MTV imbracata ca o dansatoare de strip-tease, intr-un costum cu bikini negru si cizme lungi cu toc, si a inceput sa mimeze versurile noului ei single "Gimme More".             Chiar daca albumul "Blackout" a fost intampinat cu descrieri variate, de la "triumfal" la "groaznic", majoritatea criticilor sunt pozitive. "Britney Spears nu a reusit sa se piarda de paparazzi in decursul ultimelor luni, dar se pierde cu bucurie in muzica de pe noul album", scrie criticul de la USA Today.             New York Times califica albumul drept "tonic si fara remuscari", dar subliniaza faptul ca la acesta au lucrat foarte multi tehnicieni si se intreaba care este implicarea reala a lui Britney Spears.             Alti critici sunt de parere ca albumul ascunde personalitatea lui Britney Spears. "Pe numeroase melodii vocea lui Britney este atat de lucrata ca nici nu mai seamana cu cea a unei fiinte umane", scrie New York Daily News. "Daca o papusa gonflabila ar putea sa cante, asa ar suna melodiile sale", continua jurnalul.             Marti, Spears a obtinut dreptul de a-si vizita copiii, Sean Preston, in varsta de doi ani, si Jayden James, in varsta de un an, de trei ori pe saptamana, in prezenta unei terte persoane.             In urma unei noi audieri in procesul de stabilire a custodiei celor doi copii, care a avut loc vineri, judecatorul a decis ca cei doi baieti sa ramana cu tatal lor, Kevin Federline. Starul pop trebuie sa se supuna in continuare unor teste antidrog si antialcool si sa frecventeze cursuri de crestere a copiilor. Spears trebuie sa se asigure ca locuinta sa nu reprezinta un pericol pentru copii si sa aiba in masina scaune speciale pentru cei mici.             O noua audiere in cazul procesului de stabilire a custodiei va avea loc la jumatatea lunii ianuarie.

Jurnalul National

Sursa: Jurnalul National