Automobilul de 3.000 de dolari pe care Renault si Nissan Motor intentioneaza sa il produca in colaborare cu compania indiana Bajaj Auto ar putea fi comercializat sub trei branduri, a declarat presedintele aliantei franco-japoneze, Carlos Ghosn, citat de Reuters.
"Suntem trei parteneri, asa ca va puteti imagina masina cu trei infatisari diferite", a afirmat Ghosn intr-un interviu.
Reprezentantii Renault si Nissan discuta cu cei ai Bajaj, al doilea mare producator indian de motociclete, fezabilitatea construirii unui automobil foarte ieftin, care sa concureze cu masina de 2.500 de dolari produsa de grupul Tata Motors pentru piata din India, potrivit Mediafax.
Ghosn se va intalni astazi la Pune, in apropiere de Mumbai, cu conducerea companiei Bajaj, pentru a trece in revista planurile.
"Am vazut desenele. ┼×tim deja ce motor, transmisie si marime va avea masina, dar nu a fost construit inca un prototip", a spus Ghosn. El a precizat ca proiectul se afla inca in faza de preconceptie, dar ulterior lucrurile vor evolua foarte rapid.
Presedintele aliantei a reiterat ca lansarea ar putea avea loc in 2010, pentru a nu ramane prea mult in urma Tata Motors, care va prezenta propriul automobil ieftin cu un an mai devreme.
Acesta a aratat ca o alta optiune ar fi crearea unui nou brand, dar a subliniat ca unul din rolurile noului vehicul este sa atraga noi clienti pentru marcile Nissan si Renault.
"Este foarte probabil ca noul vehicul sa fie prima masina pentru multi oameni. Este important ca si clientii sa fie familiarizati cu brand-ul companiei, in conditiile in care multe state emergente vor fi piete dezvoltate, in urmatorii 10,20 de ani", a spus Ghosn.
Nissan nu este prezenta in India, in timp ce Renault construieste automobilul Logan in colaborare cu grupul Mahindra & Mahindra.