Campanie cu desene semnate de copii
"Generatia Poster" este o initiativa a Cartoon Network, prin care canalul incearca sa puna in valoare talentul celor mai tineri desenatori. Prima editie tocmai s-a incheiat prin desemnarea si premierea a doua postere castigatoare si prin anuntarea  celor 18 finalisti. In concurs au fost inscrise 600 de desene. Desenul Cristinei Salar si cel al Denisei Burlica au devenit panouri publicitare care au fost afisate deja in marile orase din tara.


Campanie a Graffiti BBDO in Cehia
"Consider it yours"  ("E ca si al tau") este sloganul campaniei pe care Graffiti BBDO a conceput-o pentru GE Money Cehia. Ideea campaniei este ca prin aceasta banca poti sa obtii banii atat de repede incat poti cumpara orice obiect iti doresti. Printurile infatiseaza tineri care folosesc dormitoarele din magazinele de mobila ori privesc alaturi de prieteni la televizoarele din magazinele de electrocasnice.


Seminar de referinta la Internetics
Hartmut Kozok, Managing Partner Tribal DDB -Hamburg (Germania) va sustine in cadrul Internetics, la 31 octombrie, seminarul "Horst Schlammer si Volkswagen". Tribal DDB este una dintre primele zece agentii de marketing online din lume. La Cannnes Lions in 2006, agentia a avut 28 de lucrari finaliste si a castigat 4 "Lei de Aur". Internetics, un concept lansat si coordonat de Millenium Communications,  este un festival dedicat creativitatii in zona de online dar si web-ului ca mediu de business inovativ. La sectiunea de concurs a Internetics au fost inscrise 360 de lucrari semnate de 160 de concurenti.


Campanii de PR in competitie
Peter Debreceny, presedintele Juriului international al  Romanian PR Award, anunta nominalizarile pentru principalele categorii ale competitiei,  "Campanii comerciale" si "Campanii non-comerciale". Din cele 22 de campanii comerciale si 30 de campanii non-comerciale inscrise la Romanian PR Award, juriul a remarcat 16 campanii comerciale si 12 non-comerciale. La 6 noiembrie, la Opera Nationala Bucuresti in cadrul  Galei PR Award, vor fi inmanate premiile la categoriile "campanii comerciale" si "campanii non-comerciale", precum si premiile Junior PR Award. Juriul va acorda distinctia "Comunicatorul Anului" si premiul "Agentia Anului".