Preventie. GlaxoSmith­Kline (GSK) a lansat la inceputul acestei saptamani Cervarix, un vaccin care previne aparitia leziunilor canceroase de col uterin. Aceste leziuni sunt cauzate de papilomavirusul uman tipurile 16 si 18. Aceste tipuri de virus sunt responsabile de peste 70% din totalul cazurilor de cancer de col uterin din intreaga lume. Cancerul de col uterin este a doua cauza de deces prin cancer la femei si genereaza peste 270.000 de decese pe an in intreaga lume. Agentia de PR care a organizat lansarea acestui produs este 2Active PR.  Campanie dulce. Raiffeisen Leasing marcheaza impli­ni­rea a 5 ani pe piata prin lansarea unei campanii semnate GAV/ Scholz&Friends Bucuresti. Cam­pania TV cuprinde trei executii, "Restaurant", "Bucatarie" si "Sufragerie", care sunt concepute pe stilistica unui umor ab­surd, de tipul schitelor lui Caragia­le. Doua printuri, "Stampila" si "Laptop-ul", merg pe ideea de "dul­ce" si completeaza campania care sta sub sloganul "Leasing placut". De altfel, tendinta gene­rala a co­mu­ni­ca­rii bancilor si serviciilor lor este spre colorat, dulce, familiar, cald.  Stil de viata. Companii­le membre ale IAA Romania (International Advertising Asso­ciation) si CNA vor lansa o campanie de informare pentru educarea consumatorilor in vederea unui stil de viata sanatos. S-a rea­lizat deja un studiu menit sa inteleaga comportamentul actual al consumatorilor romani si tendintele care trebuie corectate prin campanie. Rezultatele studiului vor fi folosite pentru definirea mesajelor cheie pe care campania le va adresa prin canalele de media care vor fi folosite: TV, radio, presa scrisa, internet si adresare la raft.  Avon implicat. In continuarea programului educativ "1 din 8 femei" initiat anul trecut, Avon s-a implicat de curand in organizarea unui concert sustinut de Loredana Groza si invitatii ei. Concertul marcheaza debutul programului prin care anul acesta Avon se implica in lupta impotriva cancerului de san. Concertul a fost inregistrat in totalitate, urmand ca secvente din acesta sa fie incluse in spotul video de promovare a campaniei educative pentru prevenirea si diagnosticarea precoce a cancerului la san. Videoclipul melodiei "Afla ca esti bine" urmeaza sa fie difuzat pe cele mai importante canale de televiziune.