Cefin Romania nu mai este compania confundata cu activitatea de import de autovehicule, cu activitate de dealer. Intr-o perioada scurta de timp s-a extins dezvoltand proiecte industriale, logistice, devenind un jucator important pe piata
Cefin Romania nu mai este compania confundata cu activitatea de import de autovehicule, cu activitate de dealer. Intr-o perioada scurta de timp s-a extins dezvoltand proiecte industriale, logistice, devenind un jucator important pe piata imobiliara. Ambitiile sunt mari, tintind o cifra de afaceri de 250 de milioane de euro in acest an, urmand ca ea sa se dubleze la finele lui 2008. Aceste cifre nu includ afacerile din zona de real-estate. Mai multe date despre planurile companiei in Romania aflam de la Stefano Albarosa, CEO Cefin Holding.- Ce ne puteti spune despre noul concept "Tu, Iveco si Cefin"?. Ce schimbari va aduce aceasta noua modalitate de relationare cu clientii?Noul concept pe care dorim sa-l propunem clientilor nostri este de a depasi bariera uzuala de relatie vanzator-cumparator, aceea care te pune in doua castele de clestar, fiecare cu problemele si strategia sa, si sa ajungem sa lucram ca adevarati parteneri, adica Iveco ca producator de vehicule comerciale, care pune accent pe utilitatea produselor sale, noi in calitate de consilieri pentru alegerea unei solutii optime de transport, dar si de oferire a unor servicii suplimentare care sa aduca reducerea cheltuielilor de exploatare ale utilizatorului si, de ce nu, posibilitatea de a transmite aceste servicii clientilor lor, iar lantul sa fie completat de partenerii nostri care sa ne faca propuneri pentru imbunatatirea performantelor companiilor lor. Dorim aceasta abordare deoarece actualii nostri clienti, in marea lor majoritate, lucreaza la randul lor ca operatori de servicii, iar in lumea transporturilor lupta de obtinere a comenzilor a devenit foarte aspra. Schimbarile interne la nivelul companiei noastre au inceput deja sa apara prin structurarea holding-ului pe divizii operationale si care utilizeaza aceeasi baza logistica, astfel incat aceasta sa duca la reducerea costurilor noastre. Prin marirea eficientei noastre dorim sa crestem eficienta partenerilor nostri. Schimbarile vor continua astfel incat sa fim gata sa raspundem cerintelor partenerilor nostri si sa putem oferi solutii mai competitive.- Sunteti pe o piata unde concurenta isi pune amprenta, serviciile diversificandu-se continuu...Serviciile pe care le putem oferi transportatorilor rutieri sunt consiliere in alegerea unei solutii optime, a unui vehicul nou sau rulat avand o configuratie moderna si cu maxim de eficienta, echipat cu o caroserie fiabila proiectata si realizata de divizia noastra specializata, consiliere pentru obtinerea facilitatilor de finantare, apoi servicii de intretinere si reparatie in sapte locatii din Romania, dar si cu ajutorul echipajelor mobile pe care le detinem, piese de schimb si consumabile pentru vehicule comerciale, in zece centre din Romania, cu un stoc total de 10 milioane euro, servicii de monitorizare a flotelor, prin care se optimizeaza traseele si se diminueaza cheltuielile de utilizare si intretinere ale vehiculelor comerciale. In plus fata de aceste servicii, mai venim cu solutii logistice proprii, echipamente de service, anvelope noi si resapate prin tehnologie ring-tread la rece in fabrica noastra proprie din Bucuresti. La toate acestea se adauga faptul ca noi, Cefin, suntem gata sa putem oferi partenerilor nostri o uniformizare a cash-flow-ului, in functie de previziunile pe care le putem face de comun acord.- Care sunt estimarile in ceea ce priveste comercializarea autovehiculelor pentru anul 2007 si ce cota de piata va propuneti pentru 2008?Previziunile noastre pentru 2007 sunt de peste 3.500 de unitati vehicule comerciale, iar acestea sunt in concordanta cu cresterea de piata consemnata in acest an de APIA. Pentru anul 2008 ne-am propus niste tinte ambitioase legate de vehiculele noi, si aceasta prin propunerea obtinerii unei cote de piata de 10%, iar aceasta este realizabila prin planul de investitii pe care ni l-am propus pentru anul viitor.- Care sunt planurile de dezvoltare ale Cefin pentru 2008 si ce investitii vor presupune aceste planuri?In 2008 urmeaza a fi deschise doua noi locatii care in acest moment sunt in constructie, una la Arad, iar alta la Galati, unitati service care sunt la nivelul ultimei noastre locatii deschise in aceasta primavara la Constanta. Tot in anul 2008 vor incepe lucrarile de constructii la doua noi service-uri, unul la Bucuresti (in partea de nord a Capitalei) si unul la Ploiesti. 2008 inseamna anul inceperii constructiei unei noi fabrici de carosare, care in acest an a reusit sa-si dubleze productia in numai 7 luni fata de numarul total de carosari realizat cu un an in urma. Apreciem ca piata romaneasca va pune in valoare si noile noastre centre de vehicule rulate din Bucuresti si Cluj-Napoca, care pe langa posibilitatea de a oferi un vehicul rulat cu garantie, va oferi si servicii de achizitie.- Care este cifra de afaceri a Cefin (estimativ) pentru 2007 si care este valoarea pe care o asteptati pentru anul 2008?Cifra de afaceri pe care o estimam pentru 2007 este de 250 milioane euro, iar pentru 2008 estimam sa ajungem la 500 milioane de euro. Aceste cifre nu includ afacerile noastre din zona de real-estate care se supun unei alte marimi, si anume dimensiunea portofoliului de proiecte.- Cum considerati ca va evolua piata romaneasca a autovehiculelor comerciale in 2008?Apreciem ca si in 2008 va exista o tendinta naturala de crestere a cererii de vehicule comerciale, mai ales ca in acest moment Romania incepe sa absoarba din ce in ce mai multe fonduri de dezvoltare. Probabil cresterea nu va mai fi la nivelul celei inregistrate de la sfarsitul anului 2006 si care a continuat pana in luna august a anului 2007, moment pe care noi il apreciem ca fiind unul in care piata va decide asupra procentului natural de crestere.- Ştim ca Cefin este implicat si in dezvoltarea de proiecte imobiliare. Ce ne puteti spune despre recentul acord incheiat intre Cefin si Teesland?Cefin a dovedit de cativa ani ca este un bun antreprenor in dezvoltarea de proiecte logistice, iar de curand si de proiecte imobiliare. Consideram ca aceasta a condus la semnarea unui nou acord, dar pe care doresc sa-l tinem inca sub tacere, urmand sa faca obiectul unei noi intalniri cu presa si unde partenerul nostru isi va expune si el punctul de vedere. La acea data vom detalia despre acordul semnat, insemnatatea proiectului si dimensiunile acestuia.- Care sunt noutatile in ceea ce priveste organizarea Cefin?Asa cum am mai amintit, dorim sa ne mulam compania dupa cerintele clientului si de aceea am structurat organizatia noastra in urmatoarele divizii operative:
- Cefin Autovehicule Comerciale pentru comercializarea de solutii de transport Iveco, vehicule de santier Astra si vehicule pentru municipalitate Farid. In cadrul acestei divizii sunt incluse si serviciile de intretinere si reparatii in service-uri specializate sau serviciile de depanare mobile de care dispunem in oricare centru din Romania.
- 4BUS si Astra Bus, divizie, respectiv fabrica pentru vehicule de transport persoane, indiferent daca acestea sunt urbane (autobuze si troleibuze) sau interurbane (autobuze, autocare si autocare turistice) sau transport in nume propriu sau turistice de mica capacitate (microbuze).
- Cefin Used Trucks, divizie care comercializeaza si poate oferi servicii de achizitionare a vehiculelor rulate.
- Cefin Automotive, divizie care, pe o baza logistica unica, asigura piese de schimb, consumabile si accesorii pentru camioane (Premium Truck Parts), anvelope noi si resapate (PneuMaxx), echipamente de service (Industrial Solutions) si serviciu logistic (Logistic Solutions).
- Cefin Real Estate, compania care dezvolta proiecte logistice si imobiliare. As dori sa inchei prin a va spune ca Cefin este o companie cu mii de suflete, dar cu o singura obsesie, clientul.


Despre autor:

Curierul National

Sursa: Curierul National


Abonează-te pe


Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.