Alain Thys, fondatorul Future Lab, un boutique de management al inovatiei, va invata cum sa impartiti bugetul companiei pentru a avea succes.

Alain Thys impartaseste sapte dintre secretele intocmirii unui buget de maketing care sa dea roade. Astfel, consultantul crede ca ar trebui sa cheltuiti 10% din bugetul de care dispuneti pentru a-i informa pe angajatii companiei despre noua strategie de business. De asemenea, ar trebui sa rezervati 10% din buget pentru cercetare pentru a sti exact ce parere au consumatorii despre produsele sau serviciile companiei dvs. si alti 10% pentru a va promova cum altii nu au mai facut-o pina acum. „Incearca noi lucruri si vezi ce se intimpla. Exploreaza continutul brandurilor tale, investeste in in-game advertising (publicitatea din jocurile video - n.red.), lanseaza un blog sau mergi in Second Life", mai propune Thys. Acesta considera ca este bine ca o cota de 15% din bugetul pe care il aveti la dispozitie sa fie cheltuit pe publicitatea online. Cea mai importanta investitie in opinia consilierului in marketing ar trebui sa fie insa in publicitatea traditionala. „Trebuie sa renuntati la iluzia ca un plan de media bazat pe GRP-uri (suma punctelor de rating obtinute pe o media) mai are vreo valoare", apreciaza Thys. Restul de 10% care a mai ramas din buget ar trebui sa fie pastrate ca rezerva pentru a putea in acest fel profita de orice oferta care ar putea aparea pe parcurs. Thys va participa azi si miine la seminarul de marketing „Masterplan" care va avea loc la Bucuresti. (A.S.)