In ceea ce priveste regiunile de dezvoltare ale Romaniei, Eurostat considera ca datele sunt "incurajatoare", avand in vedere ritmul ridicat de crestere a acestora in perioada 1995-2004. "Cu o crestere de 11,6%, regiunea Bucuresti-Ilfov s-a situat pe
In ceea ce priveste regiunile de dezvoltare ale Romaniei, Eurostat considera ca datele sunt "incurajatoare", avand in vedere ritmul ridicat de crestere a acestora in perioada 1995-2004. "Cu o crestere de 11,6%, regiunea Bucuresti-Ilfov s-a situat pe locul cinci in topul celor mai bune cresteri. Chiar si regiunea de nord-est, cu cele mai mici venituri din UE, a crescut cu 5,2%. Problema cea mai importanta ramane, in toate statele membre, cu exceptia Poloniei, adancirea diferentelor dintre zona capitalelor si regiunile sarace ale acestor tari", se arata in anuar. Referindu-se la infrastructura de transport din Romania si Bulgaria, analistii Eurostat noteaza ca densitatea soselelor din regiunile celor doua tari este comparabila cu cea din cele mai putin urbanizate zone din UE. Eurostat aminteste si ca numarul de autoturisme la mia de persoane in Romania si Bulgaria nu depaseste 300 de unitati, nivel comparabil cu cel din Grecia, Slovacia, Polonia si Ungaria, niveluri mai ridicate fiind inregistrate in zona capitalelor tarilor mentionate. (C.P.)


Despre autor:

Ziua

Sursa: Ziua


Abonează-te pe


Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.