Campania sociala "Razboiul strazii", semnata GMP, aduce sub lupa eroismul cotidian al copiilor nevoiti sa aiba grija de ei insisi si care infrunta frigul, foamea, mizeria, pericolele care pandesc o viata dusa in strada. Gingasia, fragilitatea, postura de victime, acum eroismul sunt fatete ale aceleiasi realitati abordate de campaniile care au vorbit despre copiii parasiti sau refugiati de nevoie pe strazi si care cresc la voia intamplarii. Pastrand toata gingasia varstei, executiile semnate de echipa de creativi de la GMP ii plaseaza pe copii in scene de referinta cultu­rala: imaginea baricadei pariziene din romanul "Mizerabilii" al lui Victor Hugo ori scena din recentul film "Scrisori din Iwo Jima". Oli­ver Kapusta, Integrated Communication Director la GMP, a declarat despre aceasta noua abordare: "Pentru Concordia, acesti copii nu sunt niste fiinte umane sarmane, ci sunt adevarati eroi, care lupta in fiecare zi pentru supravietuire. Pentru ca pana la urma copilaria lor este o lupta impotriva foamei si a saraciei. Concordia respecta acesti eroi ai strazii si incearca sa le ofere o copilarie mai buna, o sansa pentru viitor". Campania atrage atentia asupra demnitatii oricarei fiinte umane si a re­sur­selor pe care acesti copii le au si le pot irosi daca societatea nu se implica. Ei nu sunt niste persoane incapabile, asistate, ci persoane care asteapta ocazia de a-si demonstra calitatile. Prima etapa a campaniei se desfasoara in lunile septembrie-octombrie si este o campanie de imagine care prezinta activitatea fundatiei Concordia in Romania. Cea de-a doua etapa va avea loc in 2008 si are ca scop strangerea de fonduri pentru a sprijini cauza copiilor defavorizati. Concordia este o fundatie infiintata in 1991 si care militeaza pentru integrarea copiilor defavorizati intr-un mediu cat mai apropiat de cel familial. In centrele Concordia traiesc 400 de copii in 35 de centre familiale.