De la lansarea pe piata romaneasca, in luna mai 2005, marca Holsten a dobandit o notorietate de 80,1%, iar vanzarile au crescut cu 70%. Holsten detine 10% din segmentul de bere premium si 1% din intreaga piata a berii. Compania a investit in acest an un milion de euro in promovarea marcii. Format exclusiv din marci premium internationale, portofoliul URBB cuprinde de asemenea brandurile Tuborg, Carlsberg, Skol, Guinness si Kilkenny.Festival de 200 de mii de euroPiata Revolutiei din Capitala va deveni, in perioada 4 - 7 octombrie, cartierul general German Fest. Timp de patru zile, bucurestenii vor avea parte de mancare traditionala, muzica si bere germana Holsten.
Pentru organizarea acestui festival, compania a alocat 200 de mii de euro. Berea Holsten a fost produsa pentru prima data in Hamburg - Germania, in 1879, cu un continut de alcool de 5%.
Despre autor:
Sursa: Curierul National
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
-
Analiză Clean Recycle: numărul deșeurilor de ambalaje, în creștere de sărbători
Sursa: green.start-up.ro
-
Femeia care rescrie felul în care copiii învață să vorbească
Sursa: start-up.ro
-
5 jocuri de jucat cu copiii în zilele ploioase
Sursa: garbo.ro
-
Oana Radu a pierdut în instanță în fața fostului soț, Cătălin Dobrescu!...
Sursa: kudika.ro
-
Patronatele Bancare și federațiile sindicale au semnat noul Contract Colectiv...
Sursa: futurebanking.ro
-
Răzvan Ghenu, Arggo: Ne confruntăm cu din ce în ce mai multe atacuri cibernetice
Sursa: retail.ro
-
Soarele răsare din Vestul României: Județul Arad pregătește un nou parc...
Sursa: wall-street.ro