United Romanian Breweries Bereprod (URBB), producatorul Tuborg, estimeaza pentru acest an o crestere cu 50% a vanzarilor de bere Holsten, fata de 2006. Vara aceasta, in intervalul iunie - august, Holsten si-a dublat volumul vanzarilor pe litoralul Ma
United Romanian Breweries Bereprod (URBB), producatorul Tuborg, estimeaza pentru acest an o crestere cu 50% a vanzarilor de bere Holsten, fata de 2006. Vara aceasta, in intervalul iunie - august, Holsten si-a dublat volumul vanzarilor pe litoralul Marii Negre, in comparatie cu aceeasi perioada a anului trecut.
De la lansarea pe piata romaneasca, in luna mai 2005, marca Holsten a dobandit o notorietate de 80,1%, iar vanzarile au crescut cu 70%. Holsten detine 10% din segmentul de bere premium si 1% din intreaga piata a berii. Compania a investit in acest an un milion de euro in promovarea marcii. Format exclusiv din marci premium internationale, portofoliul URBB cuprinde de asemenea brandurile Tuborg, Carlsberg, Skol, Guinness si Kilkenny.Festival de 200 de mii de euroPiata Revolutiei din Capitala va deveni, in perioada 4 - 7 octombrie, cartierul general German Fest. Timp de patru zile, bucurestenii vor avea parte de mancare traditionala, muzica si bere germana Holsten.
Pentru organizarea acestui festival, compania a alocat 200 de mii de euro. Berea Holsten a fost produsa pentru prima data in Hamburg - Germania, in 1879, cu un continut de alcool de 5%.


Despre autor:

Curierul National

Sursa: Curierul National


Abonează-te pe


Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.