Vanzarile online din Romania, in care sunt incluse toate modalitatile de plata, se situeaza la aproximativ 120 de milioane de euro si vor atinge un miliard de euro pana in 2010, a declarat ieri Marius Ghenea, presedintele Fit Distribution.

Produsele IT&C au cea mai mare pondere in vanzarile online si sunt urmate de electrocasnice si electronice. Compania de distributie detine doua magazine online, PCFun.ro, lansat in 2006, si Electrofun.ro, deschis in urma cu o luna, specializat in domeniul electronicelor si electrocasnicelor.

Conform unei analize efectuate pe vanzarile Electrofun.ro, femeile detin 55% in decizia de cumparare in sectorul comunicatii si accesorii si doar 11% in electrice. Barbatii au 55% in decizia de cumparare pentru produsele de ingrijire personala si 65% la produsele electrocasnice. Grupul a investit in proiectul ElectroFun.ro pana in prezent 200.000 de euro.

Potrivit lui Ghenea, ponderea platilor online realizate cu cardul bancar este de 12% din totalul cumparaturilor efectuate din cele doua magazine online.