Produsele IT&C au cea mai mare pondere in vanzarile online si sunt urmate de electrocasnice si electronice. Compania de distributie detine doua magazine online, PCFun.ro, lansat in 2006, si Electrofun.ro, deschis in urma cu o luna, specializat in domeniul electronicelor si electrocasnicelor.
Conform unei analize efectuate pe vanzarile Electrofun.ro, femeile detin 55% in decizia de cumparare in sectorul comunicatii si accesorii si doar 11% in electrice. Barbatii au 55% in decizia de cumparare pentru produsele de ingrijire personala si 65% la produsele electrocasnice. Grupul a investit in proiectul ElectroFun.ro pana in prezent 200.000 de euro.
Potrivit lui Ghenea, ponderea platilor online realizate cu cardul bancar este de 12% din totalul cumparaturilor efectuate din cele doua magazine online.
Despre autor:
Sursa: Jurnalul National
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
-
Spațiile verzi și eficiența energetică, viziunea pentru un București sustenabil
Sursa: green.start-up.ro
-
Românii de la Rottaprint se extind în internațional: comenzi în 14 țări, în 2023
Sursa: retail.ro
-
Dan Mihăescu: Ce trebuie să știe fondatorii despre GapMinder Fund II?
Sursa: start-up.ro
-
Care este ziua ta norocoasă în funcție de zodie în săptămâna 22-28 aprilie
Sursa: garbo.ro
-
Cine sunt câștigătorii premiilor RoFintech Awards 2024?
Sursa: futurebanking.ro
-
O companie importantă de logistică și transport achiziționează 100 camioane...
Sursa: wall-street.ro
-
10 Mesaje pe care ar trebui să le lipim prin toată casa ca să le vedem cât...
Sursa: kudika.ro
9AM recomanda:
Urmareste-ne si pe Facebook
TI-A PLACUT ACEST ARTICOL?
Aboneaza-te la 9AM pentru a primi articole similare.