Consola Wii produsa de Nintendo a depasit cu mult vanzarile consolei PlayStation 3 ale rivalului Sony, de la lansarea acestora la sfarsitul anului trecut. Strategia Nintendo de a extinde sectorul jocurilor video prin oferirea unor jocuri usoare insa
Consola Wii produsa de Nintendo a depasit cu mult vanzarile consolei PlayStation 3 ale rivalului Sony, de la lansarea acestora la sfarsitul anului trecut. Strategia Nintendo de a extinde sectorul jocurilor video prin oferirea unor jocuri usoare insa inovative s-a dovedit a fi un succes rasunator, relateaza Reuters.
Actiunile Nintendo s-au apreciat cu 2,6%, pana la 58.900 yeni pe actiune la inceputul sedintei bursiere de marti, ridicand valoarea totala a companiei la 8.340 miliarde yeni (72,6 miliarde dolari), depasind astfel capitalizarea pe piata de 8.200 de miliarde yeni a grupului Canon.
Chiar si asa, Nintendo reprezinta doar o treime din capitalizatea grupului Toyota, care este cel mai mare producator de automobile din lume, a carui valoarea se ridica la 24.000 miliarde yeni.
Valoarea titlurilor Nintendo a crescut de peste patru ori in ultimii doi ani, initial pe fondul cererii substantiale pentru playerul DS, apoi datorita vanzarilor consolei Wii, afirma Reuters.


Despre autor:

Ziua

Sursa: Ziua


Abonează-te pe


Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.