Artistul roman care a colorat apa fintinilor din Bucuresti ii consiliaza pe americani in realizarea unei campanii publicitare.

Paisprezece orase americane au apa din fintinile arteziene colorata in rosu, incepind de vineri. Ideea, preluata din proiectul artistic „E 101" al artistului roman Daniel Gontz, care, in aceasta vara, a colorat apa fintinilor din centrul Bucurestiului, a fost folosita in scop publicitar. Mai precis, este una dintre piesele de rezistenta din campania de promovare a celui de-al doilea sezon din celebrul serial politist „Dexter".

Daca la Bucuresti fusesera folositi coloranti rosii, verzi, albastri etc., la Chicago, Las Vegas, Los Angeles, Miami sau New York s-a preferat doar rosul, care sa redea ideea de singe, dat fiind ca personajul care da numele serialului este un criminal in serie. „Totul a pornit de la un e-mail primit pe neasteptate de la agentia Pop2Life, in care ma intrebau daca as fi interesat sa ma implic in realizarea unor fintini similare cu cele de la Bucuresti. Initial, era vorba doar despre New York, dar le-a placut ideea si au extins-o. Am acceptat, le-am spus ce fel de coloranti trebuie folositi, am facut, pina la urma, consulting", povesteste Daniel Gontz. El a primit 2.500 de euro pentru contributia sa.