In aproximativ 10.000 de locatii Starbucks, clientii vor putea primi din 2 octombrie pana pe 7 noiembrie, carduri cu "melodia zilei" care vor fi recunoscute de site-ul iTunes si vor permite descacarea melodiilor gratuit.
Starbucks a anutat ca v
In aproximativ 10.000 de locatii Starbucks, clientii vor putea primi din 2 octombrie pana pe 7 noiembrie, carduri cu "melodia zilei" care vor fi recunoscute de site-ul iTunes si vor permite descacarea melodiilor gratuit.
Starbucks a anutat ca va distribui prin intermediul magazinelor sale cate 1,5 milioane de carduri zilnic, pana la un total de peste 50 milioane de unitati. Clientii vor avea timp pana la sfarsitul anului sa isi revendice melodiile de pe site-ul iTunes.
La inceputul lunii septembrie Apple si Starbucks au anuntat semnarea unui parteneriat pentru a permite utilizatorilor sa cumpere melodii de pe site-ul iTunes prin intermediul retelelor wireless din cafenelele Starbucks fara a plati vreo taxa de conectare.
Noul serviciu va fi lansat la inceputul lunii octombrie in peste 600 de cafenele Starbucks din New York si Seattle si va fi extins in celelalte orase mari din SUA pana la sfarsitul anului. Grupul Starbucks, cu sediul in Seattle detine, la nivel mondial, peste 12.000 de unitati in 40 de tari. Starbucks Coffee Company a deschis in luna aprilie prima cafenea din Bucuresti la Plaza Romania impreuna cu partenerul sau european, compania cu capital mixt, Marinopoulos Holding SARL.
Grupul Apple si-a propus, precum gigantul internetului Google, sa cheltuiasca mai multe miliarde de dolari pentru a achizitiona o transa de frecvente de telefonie scoasa la licitatie de guvernul american.


Despre autor:

Ziua

Sursa: Ziua


Abonează-te pe


Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.